חבילות ספא מלונות בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

הנכם מבצעים חיפוש אחר מידע עדכני אודות חבילות ספא מלונות בירושלים? אין סיבה להשתגע עוד. הנכם נמצאים באתר הנכון. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה אלפי אורחים רבים מרחבי ישראל והעולם כולו, הינה עיר של מיזוגים מעניינים של ניגודים. מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט הינו מיזוג ייחודי של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המעניק חווית אירוח מהממת ואיכותית לנופשים במלון ולשוהים בו.

חוויה בלתי נשכחת

בית המלון נמצא במרכז ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירתה ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

מלון אוריינט הופך שותף מרכזי גם בשמירה על רצף צביונה האורבני החזותי המיוחד והעתיק של ירושלים.

שילוב מעניין זה מתבטא גם מבחינה וויזואלית בארכיטקטורת בניין המלון שצורת הקו העיצובי שלו הינו עכשווי יוקרתי וממוזג יחד עם סגנון בנייה ישן וברמה עולמית.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין בית המלון ישנו איזור גדול המכיל בנוסף חוויה וויזואלית מדהימה לאורחים בו והינה אוגדת בתוכה שילוב מיוחד של אומנות עכשווית יחד עם פריטי ארכיאולוגיה המחבר חדש מול ישן.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה חושית של חגיגת טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו גם יחד נותנים לנופשים במלון אוריינט חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

מיקום ונוף

זאת בנוסף למיקומו המרכזי ובלבה המושבה הגרמנית שהוא איזור רווי מסעדות חנויות וגם הינו איזור ציורי אשר גם הוא צופה על פני הנוף המרהיב של העיר.

הודות למיקומו של מלון אוריינט בלב העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה במחצית המאה התשע-עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את מושבם.

עיצוב מרהיב

מבנה בית המלון בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם מבנה שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בישראל הודות לחיבורם הכל כך מעניין של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד מעניין, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות עכשווית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב מעודן. נושא חבילות ספא מלונות בירושלים לרוב מעסיק מטיילים רבים המתכננים נופש בבית מלון.

הצד האומנותי

המלון אוצר בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוצר מיוחד של פריטים היסטוריים מתקופתם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

החדרים של המלון

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה החורפיים של העיר.

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שבהם לעבוד בנוחות.

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הם בעיצוב בסטייל אקסלוסיבי. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע קומות מבנה בית המלון.

הסוויטות

בקומה התשיעית של הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך כל היום.

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

בריאות

על גג מבנה המלון באיזור הבריכה קיים מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן פעילויות בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים נופשי בית המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי גוף.

בקומה התחתונה של מבנה מלון אוריינט ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

במלון אוריינט קיימות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת בגג מבנה המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים סביבה.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. תפריט האוכל המוגש הינו בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות על פי שמותיהן של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף המדהים של ירושלים. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו טעים עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

כנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

שירות המלון

החניה לכל נופשי מלון אוריינט היא בחינם וליד המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט תבטיח לאורחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

זקוקים למידע עדכני בנושא חבילות ספא מלונות בירושלים? באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו למצוא את מה שחיפשתם.

מלון אוריינט הינו חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות איכותי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הינו נודע בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כמותג בענף המלונאות כולו. אורחי המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>