מלון אוריינט ירושלים טלפון ספא

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט ירושלים שייך לקבוצת מלונות ישרוטל שהינה מהוותיקות בארץ והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

הנכם מבצעים חיפוש אחר אינפורמציה לגבי מלון אוריינט ירושלים טלפון ספא? אין צורך לחפש עוד. הנכם נמצאים במקום הטוב ביותר. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין במשך אלפי שנות עבר היסטורי. העיר היא עיר בעלת עבר היסטורי מפואר שהינו מחובר להווה עם פנים לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על החיבור המופלא הזה שוכן מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית נופש מפנקת מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה גבוהה

בית המלון הוא מיזוג מיוחד בין הישן לחדש, ונמצא במבנה משומר כחלק מפרויקט שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי גם מבחינה וויזואלית בארכיטקטורת בניין בית המלון שצורת העיצוב שלו הינו מודרני איכותי ומושלב יחד עם סוג בנייה מסורתי וברמה בינלאומית.

מלון אוריינט ירושלים ממוקם בלב ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופתם של הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירה ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה מלון אוריינט ישנו מתחם מרווח הכולל גם חוויה וויזואלית מרתקת למתארחים בו והיא אוצרת בתוכה שילוב מיוחד של יצירות אומנות מודרניות עם פריטים ארכיאולוגים המחבר עבר מול הווה.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר.

לב עיר הבירה

מלון אוריינט קרוב מאד למתחמי בילוי עיקריים נוספים בעיר והוא ממוקם במרחק הליכה מהעיר העתיקה וסמוך לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים מעניינים כמו הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מעניינים אחרים וקרוב בנוסף למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות ברחבי העיר.

בית המלון נחשב חלק חשוב ממורשתה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד בשימור בתים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והוא בעצמו חלק מהנוף האורבני המיוחד הקסום של הבירה.

דיזיין

גם קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד מעניין, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות עכשווית לצד אווירה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב נקי. קיבלתם את האינפורמציה שחיפשתם בעניין מלון אוריינט ירושלים טלפון ספא? אם לא, צרו קשר וננסה לעזור לכם.

מבנה המלון בנוי מעשר קומות וצמוד יחד עם בניין משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מיזוגם הייחודי של סממנים מזרחיים של העיר יחד עם סממנים חדשניים הוא הנותן לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

הצד האומנותי

מלון אוריינט ירושלים מכיל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוסף מעניין של פריטים היסטוריים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

החדרים

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של ירושלים.

הסוויטות גם הן גדולות וגודלן 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרים מדהימים גדולים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. חדרי האירוח והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות בניין בית המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם אפשרות יציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן צמודות לפרוזדור פרטי מהודר מרווח בקומה תשע.

מתקני היופי

בקומתו התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך הבניין והיא מוצלת. הבריכה החיצונית שוכנת על גג בניין בית המלון בקומה העליונה. הבריכה נמצאת במרכזו של מתחם מרווח.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. הספא היוקרתי נותן טיפולי יופי ומציע שפע פעילויות נוספות מפנקות ביותר.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי ייחודי כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות לפי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף המלון ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

אולם כנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות והאיכות של בית המלון

זקוקים למידע אודות מלון אוריינט ירושלים טלפון ספא? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תגלו את כל החומר שחיפשתם.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם ככל מלונות בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. מלון אוריינט ירושלים הוא מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחומי השירות המלונאי והיא הראשונה בארץ ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט מותאם לנכים שיש להם בעיית אפשרות גישה והוא מספק גישה נוחה בטיחותית ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כנופשים בעלי מוגבלויות חווית אירוח יעילה, בטיחותית וכייפית באופן מירבי. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חוויית נופש מענגת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>