מלון חדש בירושלים ישרוטל

מבצעים חמים

מלון אוריינט

הנכם מחפשים אינפורמציה בנושא מלון חדש בירושלים ישרוטל? אל תחפשו עוד! אתם נמצאים במקום הטוב ביותר. העיר המקודשת לעם ישראל, קוראת אליה רבבות תיירים רבים מקצוות הארץ והעולם כולו, הינה עיר של מיזוגים נדירים של קצוות. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חוויה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת ישרוטל אשר הינה מהראשונות בישראל והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה גבוהה

מלון אוריינט נמצא בלב ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופתם של הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתמקם בעיר ירושלים, במחציתה של המאה ה- 19.

המלון נעשה שותף מרכזי גם בשמירה על רצף נופה העירוני החזותי המיוחד והעתיק של העיר.

המלון הוא מיזוג מסקרן של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לאורחיו.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה המלון ישנו לובי מרווח המכיל בנוסף חוויה חזותית מרתקת למתארחים בו והינה אוגדת בתוכה מיזוג מיוחד של אומנות עכשווית יחד עם פריטי ארכיאולוגיה ומפגיש מסורת מול חדשנות.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה חושית של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף ייחודי

הודות למיקום של מלון אוריינט בלב העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה באמצע המאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל וקבעו בה את ביתם.

בית המלון סמוך מאד למוקדי בילוי חשובים נוספים בעיר והוא נמצא כשני קילומטרים מן העיר העתיקה והוא סמוך לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד מקומות תיירותיים אטרקטיביים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך בנוסף למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכזה של ירושלים.

חוויה לעיניים

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרי בנייה שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים המלון הינו מיזוג מעניין של סגנון בנייה עכשווית ושל סגנון בנייה מסורתית של בתים עתיקים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מבתי המלון היפים בישראל הודות לשילובם הכל כך ייחודי של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

בית המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים המרהיבים בעיר ובארץ. עניין מלון חדש בירושלים ישרוטל הינו מעסיק לא מעט מטיילים המתכננים נופש במלון.

הצד האומנותי

המלון אוצר בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוסף מיוחד של פריטים ארכיאולוגים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגתם של עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

החדרים של מלון אוריינט

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנחת.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של העיר.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הינם עוצבו בסטייל אקסלוסיבי. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות מבנה המלון.

הסוויטות

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

מתקני בריאות

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך המבנה והינה מקורה. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג מבנה המלון בקומה העשירית. הבריכה נמצאת באמצעו של מתחם גדול.

על גג מבנה בית המלון באיזור הבריכה נמצא מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולים וטיפולי יופי אשר בו יכולים אורחי המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות טריות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. התפריט המוצע הוא בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות על פי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה הקסום של ירושלים. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו טעים מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים של המלון

האולם מותאם למפגשים עיסקיים והוא מכיל בתוכו מספר חדרי ישיבות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים המבקשים לבצע מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

מלון אוריינט מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית נגישות והוא מספק כניסה קלה בטוחה ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כמתארחים בעלי מוגבלויות חווית נופש יעילה, בטוחה וכייפית באופן מקסימאלי. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר זה תקראו אינפורמציה על מלון חדש בירושלים ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג ידוע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כמותג בענף המלונאות כולו. המלון הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ אשר היא קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי השירות המלונאי והיא הראשונה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>