אוריינט ירושלים ספא מחירים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט ירושלים הינו מיזוג מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרתי המספק חוויה קסומה ויוקרתית לאורחים במלון ולשוהים בו.

orient-hotel.com – כל מה שאתם צריכים לדעת על אוריינט ירושלים ספא מחירים. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה מיליוני תיירים רבים מקצוות מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של חיבורים נדירים של הפכים. מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

חוויה בלתי נשכחת

בית המלון הינו מיזוג ייחודי בין ישן לחדש, ונמצא בבניין משומר כחלק מפרויקט שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

מיקומו של בית המלון בבניין השימור במרכז המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי מקנים לו את אופיו הייחודי ומעבירים את התחושה של חיבור מיוחד בין מסורת לקידמה ויוצר מבט לחיבור נדיר בין זמן העבר למודרניזציה על ידי היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של מבנים היסטורים בירושלים ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

מלון אוריינט הוא מיזוג מסקרן של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה המלון ישנו מתחם גדול המכיל גם חוויה חזותית מדהימה לאורחים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

נוף עוצר נשימה

המלון מהווה שותף אינטגרלי מעברה של העיר והינו שותף נכבד מתהליך שימור בניינים בעלי ערך היסטורי בירושלים והוא בעצמו חלק מהנוף העירוני הייחודי היפה של העיר.

המלון קרוב מאד למתחמי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והוא שוכן כשני קילומטר מהעיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים חשובים דוגמת הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מעניינים נוספים וסמוך גם למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכז ירושלים.

עיצוב מרהיב

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. קיבלתם את האינפורמציה שחיפשתם בעניין אוריינט ירושלים ספא מחירים? אם עדיין לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו וננסה לסייע לכם.

מבנה מלון אוריינט מורכב מעשר קומות ומחובר יחד עם מבנה שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מבנה המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בישראל הודות לחיבורם הכל כך מעניין של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

הצד האומנותי

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד גוון ייחודי של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שבית המלון  מציע למתארחים.

חדרים

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרים של העיר.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרים מדהימים מרווחים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות גדולות. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות מבנה בית המלון.

הסוויטות גם הן גדולות וגודלן 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנחת.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן מחוברות ללובי פרטי מפואר גדול בקומה תשע.

מתקני הבריאות של המלון

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים המבנה והיא מוצלת. הבריכה החיצונית צופה לעבר נופה הציורי של ירושלים. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים סביבה.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות עשירות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מרתק עשיר ואותנטי של טעמים. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

מספרת המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצובי שיער וטיפולים רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של אורחי המלון.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי יופי ומציע שלל פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

אולם הכנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות המלון

מלון אוריינט ירושלים מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות אשר להם בעיית אפשרות גישה והוא מאפשר כניסה קלה בטוחה ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות כדי לתת גם להם כאנשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש קלה, בטוחה ומהנה ביותר. החופשה במלון אוריינט תבטיח לאורחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר זה תוכלו לקרוא מידע בנושא אוריינט ירושלים ספא מחירים.

מלון אוריינט הינו חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי מקצועי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הוא מצטיין בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני המלון ללא יוצא מן הכלל כמו מלונות בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. נופשי בית המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>