ארוחת צהריים בשבת בבית מלון בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל האינפורמציה בנושא ארוחת צהריים בשבת בבית מלון בירושלים. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה מיליוני מטיילים רבים מכל קצוות מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של מיזוגים מעניינים של קצוות. ירושלים הינה עיר בעלת עבר קדום עשיר שהינו ממוזג למציאות עכשווית עם מבט לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף היפה ובדיוק על החיבור המופלא הזה נמצא מלון אוריינט ירושלים המספק חווית אירוח מענגת מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט הוא מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המציע חוויה בלתי נשכחת ואקסלוסיבית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

חוויה מושלמת

מיקומו של המלון בבניין שעבר תהליך שימור ברחבי המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי מקנים לו את מראהו המעניין ונותנים את האווירה של מיזוג מעניין בין רוח ישנה לחדשה ויוצר הצצה למפגש נדיר בין זמן העבר לחדשנות על ידי היותו חלק מפרוייקט שימור של מבנים היסטורים בעיר ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר.

בית המלון הוא שילוב מסקרן של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

מלון אוריינט הינו מיזוג מיוחד בין הישן לחדש, והוא נמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק מפרויקט שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה מלון אוריינט ישנו מתחם גדול המכיל בנוסף חוויה וויזואלית מעניינת למבקרים בו והינה אוגדת בתוכה מיזוג ייחודי של אומנות מודרנית עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המחבר עבר מול הווה.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה המעניקה חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו יחד מספקים לשוהים במלון חוויה ייחודית אשר מעניקה גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף עוצר נשימה

והודות למיקומו המרכזי ובלבה המושבה הגרמנית שהוא מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הינו מתחם ציורי אשר גם הוא צופה על הנוף היפה של הבירה.

המלון נעשה שותף חשוב מעברה של העיר והינו שותף נכבד בעבודות שימור מבנים בעלי ערך היסטורי בעיר והוא בעצמו חלק מנופה האורבני הייחודי הקסום של העיר.

דיזיין

מלון אוריינט ירושלים שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים העירונים המרהיבים בירושלים ובארץ. עניין ארוחת צהריים בשבת בבית מלון בירושלים בהחלט מטריד אנשים המתכננים נופש בבית מלון.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת הבנויה מחומרי בנייה ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים המלון הוא מיזוג מעניין של צורת בנייה חדשה עם סגנון בנייה מסורתית של מבנים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המיוחד של מוטיבים אתניים של העיר יחד עם מוטיבים עכשווים הינו היוצר לבית המלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

הצד האומנותי

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד גוון מסקרן של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שהמלון  מציע למבקרים.

חדרים

החדרים והסוויטות של המלון הינם עשויים ברמת גימור וברמת עיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחותם המקסימאלית של הנופשים. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של העיר.

כל החדרים והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הם בעיצוב בעיצוב אקסלוסיבי. החדרים הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

הן שוכנות בתוך מבנה משומר הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אלגנטי מיוחד במינו מסורתי באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

בקומת הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

מתקני בריאות

חדר האוכל של בית המלון הוא חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק למתארחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט הססגוני, הטרי והמענג המוגש בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מרתק מגוון ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה על הנוף המדהים של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע יותר מ- 70 טיפולי גוף.

מספרת המלון גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצובי שיער וטיפולים רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של שוהי המלון.

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך המבנה והינה מקורה. הבריכה החיצונית שוכנת בגג מבנה המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים סביבותיה.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

במלון ישנו אולם כנסים גדול מפואר ומעוצב בקו אקסלוסיבי המשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות מעל הכל

החניה לכל נופשי מלון אוריינט הינה חינם ובקירבת בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט תבטיח לאורחים בו חווית אירוח מענגת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

עורכים חיפוש אחר מידע עדכני אודות ארוחת צהריים בשבת בבית מלון בירושלים? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תקבלו את כל החומר שחיפשתם.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון כולם כמו מלונות בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. לקוחות בית המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>