עיסוי ךבית מלון בירושלים

[maxbutton id="1"]

ישרוטל אוריינט

אתר orient-hotel.com: כל המידע על עיסוי ךבית מלון בירושלים. בבירת ישראל ירושלים, העיר המקפלת בתוכה פלא של אלפי שנות היסטוריה. ירושלים היא עיר בעלת עבר קדום עשיר שהינו ממוזג להווה עם פנים לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על קו התפר הייחודי הזה נמצא מלון אוריינט המספק חווית אירוח עשירה בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל שהינה מהמובילות בארץ והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה אחרת

בית המלון הינו מיזוג מיוחד בין הישן לחדש, והוא נמצא בבניין של שימור כחלק מתנופת שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

בית המלון הוא מיזוג מסקרן של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

מלון אוריינט ירושלים שוכן במרכז ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מימי הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתמקם בעיר ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין המלון ישנו לובי גדול המכיל גם חוויה וויזואלית מדהימה למבקרים בו והינה אוצרת בתוכה מפגש מסקרן של אומנות מודרנית עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המפגיש מסורת מול חדשנות.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר כל אלו יחד מציעים לנופשים בבית המלון חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

מיקום ונוף

הודות למיקום של מלון אוריינט ירושלים במרכז העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נוסדה במחצית המאה התשע-עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל והקימו בה את מושבם.

בנוסף למיקומו במרכזה של העיר ובלב המושבה הגרמנית שהוא איזור רווי מסעדות חנויות וגם הוא איזור מרהיב אשר גם הינו צופה על פני כל נופה המדהים של ירושלים.

עיצוב

בניין המלון בנוי מעשר קומות וממוזג יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. שילובם המעניין של סממנים אוריינטאליים של העיר יחד עם מוטיבים בני זמננו הינו הנותן לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים היפים בעיר ובארץ. נושא עיסוי ךבית מלון בירושלים לרוב מעסיק מטיילים רבים המתכננים חופשה בבית מלון.

הצד האומנותי

מלון אוריינט ירושלים אוצר בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים ובו אוצר נדיר של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

חדרים

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הם בעיצוב בסטייל אקסלוסיבי. החדרים הם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שבהם לעבוד בנחת.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה החורפיים של העיר.

סוויטות המלון

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מפואר מרווח בקומה התשיעית.

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לגינה פרטית בגודל 36 מ"ר.

בריאות

בקומתו התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך המבנה והינה מקורה. הבריכה החיצונית נמצאת על גג בניין המלון בקומה העשירית. הבריכה נמצאת באמצעו של מתחם ענק.

בגג בניין בית המלון במתחם הבריכה קיים מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולים וטיפולי יופי שבו יכולים נופשי מלון אוריינט לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במקום. הספא היוקרתי נותן יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות מגוונות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. תפריט האוכל המוצע הינו בעל אופי ייחודי מכיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות על פי שמותיהן של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על נופה הקסום של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

אולם כנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות והאיכות של בית המלון

באתר זה תוכלו למצוא מידע עדכני בעניין עיסוי ךבית מלון בירושלים.

בית המלון מותאם לנכים אשר להם בעיית אפשרות גישה והוא נותן כניסה קלה בטוחה ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית נופש נוחה, בטיחותית וכייפית באופן מירבי. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חווית אירוח מענגת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון כולם כמו מלונות בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. המלון הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי השירות המלונאי והיא הראשונה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *