ישרוטל אוריינט ירושלים מבצעים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

אתר orient-hotel.com – כל המידע אודות ישרוטל אוריינט ירושלים מבצעים. העיר המקודשת לעם ישראל, מושכת אליה מיליוני תיירים רבים מכל קצוות הארץ והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים מיוחדים של ניגודים. מלון אוריינט מאפשר חוויה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט הינו מיזוג מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח קסומה ואיכותית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

חווית אירוח

המלון הינו מיזוג מסקרן של מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

בית מלון אוריינט נמצא בלב ליבה של העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מזמנם של הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ ישראל ולהתמקם בעיר ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מיוחד בין ישן לחדש, ונמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה מלון אוריינט ישנו איזור מרווח הכולל בתוכו בנוסף חוויה וויזואלית מעניינת לשוהים בו והיא אוגדת בתוכה שילוב מיוחד של אומנות מודרנית יחד עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המחבר מסורת מול חדשנות.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו גם יחד יוצרים לאורחים במלון חוויה מיוחדת אשר מעניקה גם את הרוח וגם את הגוף.

לב עיר הבירה

זאת בנוסף למיקומו בלב ירושלים ובמרכז המושבה הגרמנית שהוא מתחם משופע מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור ציורי אשר גם הוא משקיף על כל נופה היפה של ירושלים.

המלון אוריינט נחשב שותף אינטגרלי ממורשתה של העיר ובהיותו שותף נכבד בשימור בניינים בעלי ערך היסטורי בעיר והוא בעצמו חלק מנופה האורבני המיוחד היפה של העיר.

עיצוב מרהיב

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת הבנויה מחומרי בנייה שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים מלון אוריינט הוא שילוב מעניין של צורת בנייה חדישה ושל סגנון בנייה עתיקה של בתים משומרים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המיוחד של מוטיבים ירושלמיים של העיר ביחד מוטיבים מודרניים הוא היוצר לבית המלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבים ואדריכלים בעלי שם עולמי. מצאתם את האינפורמציה שאתם מחפשים על ישרוטל אוריינט ירושלים מבצעים? אם עדיין לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לענות לכם.

מלון אוריינט ואומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד רובד מעניין של חווית אירוח קסומה המעשירה את הדעת שהמלון  מציע לשוהים בו.

חדרים

במלון אוריינט ישנם 243 חדרים מדהימים גדולים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. חדרי האירוח הם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של המלון משקיפים לכיוון הנוף הקסום של העיר הניבט אל עבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

הסוויטות גם הינן גדולות וגודלן 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שבהם לעבוד בנוחות.

הסוויטות של מלון אוריינט

הן שוכנות במבנה משומר העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אקסלוסיבי קסום עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מפואר רחב בקומה תשע.

מתקני היופי

במלון אוריינט קיימות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה על נופה המדהים של הבירה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי המוצעים סביבותיה.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות טריות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. תפריט האוכל המוגש הוא בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות על פי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה על הנוף הקסום של ירושלים. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים שוכנת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

בגג בניין המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולי בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים נופשי המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

האולם מותאם למפגשים עיסקיים והוא כולל בתוכו כמה חדרי ישיבות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים המבקשים לקיים מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות מעל הכל

מלון אוריינט ירושלים מונגש לנכים שיש להם בעיית התניידות והוא מאפשר כניסה נוחה בטוחה ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כמתארחים בעלי מוגבלויות חווית נופש נוחה, בטוחה ומהנה באופן מקסימאלי. החופשה במלון אוריינט תספק למתארחים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון ללא יוצא מן הכלל ככל מלונות בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. מלון אוריינט ירושלים הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בישראל שהינה פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחום שירות המלונאות והינה הראשונה בארץ ובעלת מוניטין רב.

בדף זה תמצאו אינפורמציה לגבי ישרוטל אוריינט ירושלים מבצעים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>