שבועות 2019 במלון אוריינט ירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

אתם מחפשים מידע בנושא שבועות 2019 במלון אוריינט ירושלים? אין צורך לבצע חיפושים יותר. הגעתם לאתר הטוב ביותר. בעיר ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם של אלפי שנות עבר היסטורי. ירושלים היא עיר בעלת עבר היסטורי מפואר שהינו משולב לחיים מודרניים עם אופק לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית אירוח מפנקת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט ירושלים הוא חיבור ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרתי המספק חוויה בלתי נשכחת ואיכותית למתארחים במלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה גבוהה

המלון הינו שילוב ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

מלון אוריינט שוכן בלב ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מזמנם של הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתמקם בעיר ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

מלון אוריינט ירושלים הופך שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות יופיה האורבני הוויזואלי המיוחד והעתיק של העיר.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין בית המלון ישנו מתחם גדול המכיל גם חוויה אומנותית מדהימה לאורחים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה חושית של מגוון טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו יחד נותנים למתארחים בבית המלון חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

מיקום ונוף

המלון אוריינט נחשב שותף בלתי נפרד מעברה של ירושלים והינו שותף נכבד בפרוייקט שימור מבנים בעלי ערך היסטורי בעיר והינו בעצמו חלק מנופה האורבני המיוחד היפה של העיר.

מלון אוריינט קרוב מאד לאיזורי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו נמצא במרחק שני קילומטרים מן העיר העתיקה ובסמיכות לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים חשובים כגון הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מקומות תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכזה של ירושלים.

דיזיין

מבנה בית המלון מורכב מעשר קומות וצמוד יחד עם בניין משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות היפים בישראל הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

הן עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי אנשי עיצוב ואדריכלים בעלי שם עולמי. קיבלתם את המידע שאתם מחפשים בנושא שבועות 2019 במלון אוריינט ירושלים? אם לא, צרו קשר ונשמח לענות לכם.

מלון אוריינט ואומנות

בית המלון כולל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוצר מיוחד של פריטים ארכיאולוגים מזמנם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

החדרים

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל בית המלון משקיפים לעבר הנוף המדהים של העיר הניבט אל העיר העתיקה, החומה והר הזיתים.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הינם מעוצבים בקו יוקרתי. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות מבנה בית המלון.

החדרים והסוויטות של המלון הינם מתוכננים באיכות גימור ובעיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחותם המקסימאלית של המתארחים. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

סוויטות המלון

הן שוכנות במבנה שעבר תהליך שימור הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אקסלוסיבי מיוחד במינו עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

מתקני הבריאות

בגג מבנה המלון באיזור הבריכה נמצא מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולים וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים נופשי בית המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במקום. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ומספק שפע פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

במלון קיימות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת בגג מבנה בית המלון בקומה העשירית. הבריכה נמצאת באמצעו של מתחם ענק.

בקומתו התחתונה של בניין מלון אוריינט נמצאת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומעניק למתארחים בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט המגוון, הטרי והטעים המוגש בו. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מסקרן עשיר ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו ערב לחיך עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

אולם הכנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות מעל הכל

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני בית המלון ללא יוצא מן הכלל כמו בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. לקוחות בית המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט ירושלים היא בחינם וסמוכה בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

צריכים נתונים על שבועות 2019 במלון אוריינט ירושלים? באתר orient-hotel.com תגלו את החומר שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>