בית מלון בראש השנה בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

חובבי מלון אוריינט ירושלים: הכל אודות בית מלון בראש השנה בירושלים. במרכז ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא במשך אלפי שנות עבר היסטורי. העיר הינה עיר בעלת עבר קדום מפואר שהינו ממוזג להווה עם פנים לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף הקסום ובדיוק על המפגש הנדיר הזה נמצא מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית אירוח מפנקת מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט הוא חיבור מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרה המעניק חווית אירוח קסומה ואיכותית לנופשים במלון ולשוהים בו.

חוויה מושלמת

בית המלון הופך שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות צביונה העירוני הוויזואלי היפה והעתיק של העיר.

מלון אוריינט ירושלים הינו מיזוג מסקרן של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

מיקומו של המלון במבנה המשומר בלב המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי נותנים לו את אופיו המעניין ונותנים את האווירה של מפגש מיוחד בין ישן לחדש ומאפשר מבט להתמזגות נדיר בין תקופות קודמות לעכשווי בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בניינים היסטורים בעיר ירושלים ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר ירושלים.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין מלון אוריינט ישנו איזור גדול המכיל בנוסף חוויה אומנותית מעניינת למתארחים בו והינה משלבת בתוכה חיבור ייחודי של אומנות עכשווית יחד עם פריטי ארכיאולוגיה המפגיש חדש מול ישן.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של העיר.

מיקום ונוף

המלון נעשה חלק בלתי נפרד מההיסטוריה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד בשימור מבנים היסטוריים בעיר והינו בעצמו חלק מהנוף העירוני הייחודי הקסום של ירושלים.

בנוסף למיקומו בלב העיר ובלב המושבה הגרמנית שהוא איזור רווי מסעדות חנויות וגם הוא מתחם מרהיב אשר גם הוא חולש על פני הנוף היפה של העיר ירושלים.

עולם העיצוב

בניין מלון אוריינט ירושלים בנוי מעשר קומות ומשולב יחד עם מבנה משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המיוחד של מוטיבים מזרחיים של העיר יחד עם אלמנטים עכשווים הינו הנותן לבית המלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים האורבניים המרהיבים בירושלים ובארץ. קראתם על האינפורמציה שאתם צריכים על בית מלון בראש השנה בירושלים? אם עדיין לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשתדל לענות לכם.

נופש לחובבי אומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד רובד ייחודי של חווית נופש מדהימה המרחיבה את הדעת שבית המלון  מציע לשוהים בו.

החדרים

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של העיר.

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כל החדרים והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הינם עוצבו בסגנון אלגנטי. חדרי האירוח הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מהודר מרווח בקומה התשיעית.

הינן שוכנות במבנה שעבר תהליך שימור הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון יוקרתי קסום ישן באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

מתקני הבריאות של המלון

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים נמצאת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות עשירות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מיוחד מגוון ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו ערב לחיך עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

בגג בניין המלון במתחם הבריכה ישנו מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן פעילויות בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים נופשי בית המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

בבית המלון נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת על גג מבנה בית המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ויופי הניתנים סביבותיה.

אולם הכנסים

אולם הכנסים מותאם לפגישות עסקיות והוא מכיל בתוכו מספר חדרי התוועדות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים המעוניינים לקיים פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כמותג בענף המלונאות כולו. אורחי מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תגלו אינפורמציה על בית מלון בראש השנה בירושלים.

החניה לכל מתארחי המלון היא חינם וסמוכה בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חווית אירוח מושלמת באווירה קסומה של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>