מלון אוריינט חדרים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

orient-hotel.com – כל מה שרציתם להבין בנושא מלון אוריינט חדרים. במרכז ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא במשך אלפי שנות היסטוריה. העיר היא עיר בעלת עבר היסטורי עשיר אשר מחובר למציאות עכשווית עם פנים לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על קו התפר המופלא הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים המספק חווית נופש עשירה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל שהינה מהראשונות בישראל והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה בלתי נשכחת

המלון הוא שילוב ייחודי בין הישן לחדש, והוא נמצא בבניין משומר כחלק ממבצע שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

המלון הוא מיזוג מסקרן של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

בית המלון ממוקם במרכז העיר ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופת הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ ישראל ולהתיישב בעיר ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה מלון אוריינט ישנו איזור מרווח הכולל בנוסף חוויה חזותית מדהימה למבקרים בו.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה חושית של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר.

נוף עוצר נשימה

מלון אוריינט סמוך מאד לאיזורי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו נמצא במרחק שני קילומטרים מן העיר העתיקה והוא קרוב למדרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים חשובים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מקומות תיירותים רבים מעניינים נוספים וסמוך גם למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות הקיימות במרכז העיר.

הודות למיקומו של מלון אוריינט במרכזה של העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר הוקמה באמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל וקבעו בה את ביתם.

דיזיין

בנוסף עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות עכשווית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב מעודן. עניין מלון אוריינט חדרים לרוב מעסיק לא מעט מטיילים המתכננים נופש בבית מלון.

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי בנייה שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג מרתק של סגנון בנייה בת זמננו ושל סגנון בנייה ישנה של מבנים שעברו תהליך שימור שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המעניין של סממנים אתניים של העיר ביחד סממנים בני זמננו הינו המעניק לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ואומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד גוון מעניין של חווית אירוח קסומה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מספק לנופשים.

החדרים של המלון

כל החדרים והסוויטות בבית המלון כולם הם בעיצוב בסגנון אקסלוסיבי. החדרים הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שביניהם לעבוד בנחת.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרים של ירושלים.

סוויטות בית המלון

הן נמצאות בתוך מבנה שעבר תהליך שימור הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אקסלוסיבי מיוחד במינו ישן באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מהודר מרווח בקומה תשע.

מתקני בריאות

המספרה מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולי שיער רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של אורחי המלון.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית שוכנת בגג בניין המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי הניתנים בסביבתה.

טיפולי היופי והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. הספא היוקרתי נותן טיפולי אסתטיקה ונותן שלל פעילויות נוספות מפנקות ביותר.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הינו חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט המגוון, הרענן והמענג המוגש בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון ייחודי עשיר ואותנטי של טעמים. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב אקסלוסיבי, בסגנון וברמה בינלאומית.

אולם הכנסים של המלון

אולם הכנסים מתאים למפגשים עיסקיים והוא מכיל בתוכו מספר חדרי ישיבות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים המעוניינים לבצע פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות מעל הכל

עורכים חיפוש אחר פרטים אודות מלון אוריינט חדרים? ב- חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לקבל את החומר שחיפשתם.

מלון אוריינט מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית אפשרות גישה והוא מאפשר כניסה נוחה בטוחה ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נעימה, בטיחותית וכייפית באופן מקסימאלי. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

בית המלון הינו חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי איכותי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הינו מצטיין בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני המלון ללא יוצא מן הכלל ככל בתי המלון בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. אורחי המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>