מלונות יוקרה בירושלים והסביבה

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל שהינה מהוותיקות בארץ והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

orient-hotel.com – כל מה שרציתם להבין אודות מלונות יוקרה בירושלים והסביבה. בעיר ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם במשך אלפי שנות היסטוריה. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

חוויה בלתי נשכחת

מלון אוריינט הופך שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות יופיה העירוני החזותי הייחודי והמסורתי של ירושלים.

מיקומו של מלון אוריינט בבניין שעבר תהליך שימור במרכז המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו נותנים לו את אופיו המעניין ומעבירים את התחושה של מפגש מעניין בין זמנים עברו לימינו אנו ונותן הצצה לנקודת מפגש נדיר בין עבר לעכשווי על ידי היותו חלק מפרוייקט שימורם של בתים היסטורים בירושלים ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר ירושלים.

שילוב ייחודי זה בא לידי ביטוי בנוסף מבחינה וויזואלית בארכיטקטורת מבנה בית המלון שצורת העיצוב שלו הוא חדשני יוקרתי ומושלב יחד עם אופי ארכיטקטורה עתיק בסטנדרט עולמית.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין המלון ישנו מתחם גדול הכולל בנוסף חוויה אומנותית מדהימה למתארחים בו והיא משלבת בתוכה מפגש מסקרן של יצירות אומנות מודרניות עם פריטים ארכיאולוגים המחבר חדש מול ישן.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר כל אלו גם יחד נותנים למתארחים בבית המלון חוויה בלתי נשכחת אשר מעניקה גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף ייחודי

הודות למיקומו של מלון אוריינט ירושלים במרכז העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נבנתה באמצע המאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ וקבעו בה את מושבם.

זאת בנוסף למיקומו במרכז ירושלים ובלבה המושבה הגרמנית שהוא מתחם משופע מסעדות חנויות וגם הינו מתחם ציורי אשר גם הוא צופה על כל הנוף המדהים של ירושלים.

עיצוב מרהיב

בניין המלון מורכב מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המיוחד של מוטיבים מזרחיים של העיר ביחד אלמנטים בני זמננו הינו הנותן לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים האורבניים היפים בירושלים ובארץ. קראתם על המידע שחיפשתם בנושא מלונות יוקרה בירושלים והסביבה? אם עדיין לא, פנו אלינו וננסה לעזור לכם.

הצד האומנותי

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד גוון מסקרן של חווית נופש מדהימה המעשירה את הדעת שבית המלון  נותן למתארחים.

חדרים

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של בית המלון פונים לעבר הנוף המרהיב של ירושלים הניבט אל העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

במלון ישנם 243 חדרי אירוח יפים גדולים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות מפוארות גדולות. החדרים והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות מבנה בית המלון.

הסוויטות גם הינן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שבהם לעבוד בנחת.

סוויטות בית המלון

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

הינן נמצאות במבנה שעבר תהליך שימור העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אקסלוסיבי מיוחד במינו מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

מתקני היופי והפנאי

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך המבנה והיא מוצלת. הבריכה החיצונית משקיפה על נופה המדהים של העיר. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים סביבותיה.

בקומתו התחתונה של מבנה מלון אוריינט ירושלים שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

טיפולי היופי ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. הספא היוקרתי נותן טיפולי אסתטיקה ונותן מגוון פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות מגוונות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב יוקרתי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

אולם הכנסים

במלון נמצא אולם כנסים גדול מרהיב ומעוצב בעיצוב אלגנטי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות מעל הכל

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. לקוחות בית המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

כאן תקראו אינפורמציה לגבי מלונות יוקרה בירושלים והסביבה.

בית המלון מונגש לנכים שיש להם בעיית נגישות והוא מאפשר כניסה נוחה בטוחה ויעילה ללקוחות שהם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח קלה, בטוחה וכייפית באופן מקסימאלי. חופשה במלון אוריינט תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מושלמת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>