ספא מלון אוריינט טלפון

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט ירושלים שייך לקבוצת מלונות ישרוטל שהינה מהוותיקות בארץ והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

הנכם צריכים מידע לגבי ספא מלון אוריינט טלפון? אל תחפשו יותר! אתם נמצאים במקום הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה המוני תיירים רבים מכל קצוות ישראל והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים מיוחדים של הפכים. ירושלים היא עיר בעלת עבר קדום מפואר שהינו מחובר לחיים מודרניים עם פנים לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על המפגש המופלא הזה שוכן בית מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית נופש קסומה בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה אחרת

בית מלון אוריינט ממוקם במרכז ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים אשר היו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירתה ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

בית המלון הופך שותף חשוב גם בשמירה על רצף צביונה העירוני הוויזואלי היפה והעתיק של הבירה.

שילוב מיוחד זה בא לידי ביטוי גם מבחינה וויזואלית בצורת מבנה המלון שסגנון הקו העיצובי שלו הוא מודרני מושקע ומושלב ביחד עם אופי ארכיטקטורה ישן בסטנדרט בינלאומית.

חוויה וויזואלית

בבניין מלון אוריינט ישנו איזור מרווח הכולל בנוסף חוויה חזותית מרתקת לשוהים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה מרוממת של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר.

מיקום ונוף

הודות למיקום של מלון אוריינט במרכזה של העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר הוקמה מאמצע המאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ וקבעו בה את מושבם.

בית המלון סמוך מאד למתחמי בילוי עיקריים נוספים בעיר והוא ממוקם כשני קילומטר מהעיר העתיקה וסמוך למדרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מעניינים נוספים וסמוך בנוסף למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכז העיר ירושלים.

עיצוב מרהיב

בנוסף עיצוב הפנים שלו הוא מאד מעניין, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות עכשווית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב מעודן. קראתם על המידע שחיפשתם על ספא מלון אוריינט טלפון? אם עדיין לא, פנו אלינו ונשתדל לעזור לכם.

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו החדיש של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרי בנייה ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים בית המלון הינו שילוב מרתק של סגנון בנייה בת זמננו עם סגנון בנייה ישנה של מבנים משומרים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המעניין של מוטיבים אתניים של העיר יחד עם סממנים בני זמננו הינו הנותן למלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

הצד האומנותי

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד רובד מעניין של חווית אירוח מדהימה המרחיבה את הדעת שבית המלון  מספק למבקרים.

חדרים

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של בית המלון פונים אל נופה המרהיב של ירושלים הנשקף אל העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון כולם הינם בעיצוב בסגנון אלגנטי. חדרי האירוח הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, מצעים נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לחצר פרטית וגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מהודר רחב בקומה התשיעית.

מתקני בריאות

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומספק למתארחים בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט העשיר, הרענן והמענג המוצע בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מעניין עשיר ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר הנוף המרהיב של ירושלים. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית משקיפה לנוף הציורי של ירושלים. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים סביבה.

בגג מבנה מלון אוריינט במתחם הבריכה נמצא מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק פעילויות בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים מתארחי המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במקום. הספא האקסלוסיבי נותן טיפולי אסתטיקה ונותן שפע פעילויות בריאותיות נוספות מהנות ביותר.

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים נמצאת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

במלון נמצא אולם כנסים רחב-ידיים מפואר ומעוצב בקו אלגנטי המשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות המלון

מחפשים מידע עדכני על ספא מלון אוריינט טלפון? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תמצאו את החומר שחיפשתם.

מלון אוריינט הוא חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות מקצועי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הוא נודע בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם ככל מלונות בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. לקוחות מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

החניה לכל אורחי מלון אוריינט הינה חינם ובקירבת המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש בלתי נשכחת באווירה ייחודית של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>