מלון בירושלים והסביבה

מבצעים חמים

מלון אוריינט

הנכם מחפשים מידע בנושא מלון בירושלים והסביבה? אין סיבה להשתגע יותר. הגעתם לאתר הנכון. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה רבבות תיירים רבים מכל קצוות מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של שילובים נדירים של קצוות. ירושלים הינה עיר בעלת עבר מפואר אשר משולב להווה עם מבט לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על המפגש הנדיר הזה שוכן מלון אוריינט ירושלים המציע חווית נופש קסומה בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר הינה מהראשונות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה גבוהה

שילוב ייחודי זה מתבטא בנוסף מבחינה וויזואלית בצורת מבנה מלון אוריינט שאופי הקו העיצובי שלו הוא עכשווי אקסלוסיבי וממוזג ביחד עם אופי בנייה מסורתי וברמה בינלאומית.

מלון אוריינט ממוקם בלב ליבה של העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופתם של הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ ישראל ולהתיישב בעיר ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

בית המלון נעשה שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות צביונה העירוני הוויזואלי המיוחד והעתיק של העיר.

חוויה וויזואלית

בבניין בית המלון ישנו איזור גדול הכולל בתוכו גם חוויה וויזואלית מדהימה לאורחים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה מרוממת של מגוון טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו ביחד מציעים לאורחים בבית המלון חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף ייחודי

הודות למיקום של מלון אוריינט ירושלים בלב העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נבנתה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ והקימו בה את מושבם.

זאת בנוסף למיקומו במרכז ירושלים ובלבה המושבה הגרמנית שהוא מתחם משופע מסעדות בוטיקים וגם הינו מתחם מרהיב אשר גם הוא משקיף על פני כל הנוף המהפנט של ירושלים.

עיצוב מרהיב

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי בוצע על ידי מעצבים ואדריכלים בעלי שם עולמי. קראתם על האינפורמציה שחיפשתם בקשר למלון בירושלים והסביבה? אם עדיין לא, פנו אלינו ונשמח לעזור לכם.

בניין מלון אוריינט בנוי מעשר קומות וממוזג יחד עם בניין משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. שילובם המעניין של אלמנטים אוריינטאליים של העיר ביחד מוטיבים עכשווים הינו המעניק למלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

מוזיאון המלון

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד גוון מסקרן של חווית נופש קסומה המעשירה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מספק למתארחים.

חדרים

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שבהם לעבוד בנחת.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרים של ירושלים.

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הם מעוצבים בקו אקסלוסיבי. החדרים הם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

סוויטות בית המלון

הינן נמצאות בבניין שעבר תהליך שימור העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו יוקרתי ייחודי עתיק באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

בקומה התשיעית של הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

מתקני בריאות

במלון אוריינט ישנן שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה לנוף הציורי של ירושלים. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ויופי הניתנים סביבותיה.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות עשירות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מעניין מגוון ומסורתי של טעמים. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

בגג בניין המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולים וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים נופשי המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא היוקרתי נותן טיפולי אסתטיקה ונותן שפע פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

המספרה גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של שוהי המלון.

אולם הכנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

שירות ואיכות

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כמותג בענף המלונאות כולו. אורחי בית המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

מחפשים נתונים על מלון בירושלים והסביבה? באתר orient-hotel.com תגלו את מה שרציתם לדעת.

בית המלון מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות אשר להם בעיית התניידות והוא מספק כניסה נוחה בטוחה ויעילה ללקוחות אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כמתארחים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח יעילה, בטיחותית ומהנה באופן מירבי. חופשה במלון אוריינט תבטיח לאורחים בו חווית אירוח מענגת באווירה ייחודית של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>