ארוחת צהריים בבית מלון בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

מלון אוריינט הינו מיזוג ייחודי של מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המציע חווית אירוח קסומה ואקסלוסיבית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

הנכם מחפשים מידע עדכני אודות ארוחת צהריים בבית מלון בירושלים? אין סיבה לשבור את הראש יותר. הגעתם לאתר הטוב ביותר. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין של אלפי שנות עבר היסטורי. ירושלים הינה עיר בעלת עבר מפואר שהינו ממוזג להווה עם אופק לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על המפגש המופלא הזה שוכן מלון אוריינט ירושלים המציע חווית נופש מפנקת מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

חוויה בלתי נשכחת

המלון נעשה שותף חשוב גם בשמירה על המשכיות יופיה האורבני הוויזואלי הייחודי והעתיק של עיר הבירה.

מלון אוריינט ירושלים נמצא במרכז ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מזמנם של הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירה ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לאורחיו.

חוויה אומנותית

במבנה המלון ישנו לובי מרווח הכולל גם חוויה אומנותית מרתקת לשוהים בו והינה אוגדת בתוכה חיבור מיוחד של אומנות עכשווית יחד עם פריטי ארכיאולוגיה המפגיש עבר מול הווה.

אוכל גורמה

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

נוף עוצר נשימה

הודות למיקומו של בית המלון במרכזה של העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נבנתה מאמצע המאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל וקבעו בה את מושבם.

המלון קרוב מאד למתחמי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו נמצא במרחק שני קילומטרים מהעיר העתיקה וסמוך למדרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד מקומות תיירותיים חשובים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מעניינים אחרים וקרוב גם למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי ירושלים.

חוויה לעיניים

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים היפים בבירה ובארץ. קראתם על המידע שחיפשתם בקשר לארוחת צהריים בבית מלון בירושלים? אם עדיין לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו וננסה לסייע לכם.

מבנה מלון אוריינט ירושלים בנוי מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. בניין בית המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בישראל הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ואומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד גוון מסקרן של חווית אירוח קסומה המרחיבה את הדעת שהמלון  מספק למבקרים.

חדרים

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרים של ירושלים.

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הם בעיצוב בסגנון יוקרתי. חדרי האירוח והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות מבנה בית המלון.

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם עשויים ברמת גימור ובעיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחיותם המירבית של האורחים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים אנשי העסקים שבהם לעבוד בנוחות.

הסוויטות

בקומה התשיעית של הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות בכל היום.

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

בריאות

במלון נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת בגג בניין בית המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ויופי המוצעים סביבה.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. התפריט המוגש הינו בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות על פי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו ערב לחיך עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

מספרת המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולים רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של נופשי המלון.

בגג בניין מלון אוריינט במתחם הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולי בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים נופשי בית המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במתחם. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

אולם הכנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

איכות ללא פשרות

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כמותג בענף המלונאות כולו. אורחי מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

החניה לכל אורחי בית המלון היא בחינם וסמוכה בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט תבטיח לאורחים בו חווית אירוח מפנקת באווירה ייחודית של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

עורכים חיפוש אחר מידע עדכני בנושא ארוחת צהריים בבית מלון בירושלים? באתר orient-hotel.com תוכלו למצוא את כל מה שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>