קופון לבתי מלון בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

הנכם מחפשים אינפורמציה בנושא קופון לבתי מלון בירושלים? אין צורך לבצע חיפושים יותר. הגעתם לאתר הנכון. העיר המקודשת לעם ישראל, מושכת אליה המוני מטיילים רבים מרחבי הארץ והעולם כולו, הינה עיר של מיזוגים נדירים של קצוות. מלון אוריינט מציע חוויה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל שהינה מהראשונות בארץ והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה בלתי נשכחת

מיקומו של המלון במבנה המשומר במרכז המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו מקנים לו את אופיו המיוחד ויוצרים את התחושה של מפגש מיוחד בין זמנים עברו לימינו אנו ונותן מבט לנקודת מפגש נדיר בין זמן העבר לחדשנות על ידי היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של מבנים היסטורים בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מיוחד בין מסורת לחדשנות, ונמצא בבניין משומר כחלק מפרויקט שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

בית מלון אוריינט הוא מיזוג מסקרן של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

חוויה אומנותית

במבנה בית המלון ישנו איזור גדול המכיל גם חוויה וויזואלית מרתקת למתארחים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו גם יחד מציעים למתארחים במלון חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

מיקום ונוף

בנוסף למיקומו במרכזה של העיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהוא איזור רווי מסעדות חנויות וגם הינו איזור מרהיב אשר גם הוא צופה על פני כל הנוף המרהיב של ירושלים.

בית מלון אוריינט ירושלים נעשה חלק אינטגרלי מעברה של העיר ובהיותו שותף נכבד מתהליך שימור מבנים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והריהו בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי היפה של העיר.

עיצוב מרהיב

הן עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבים ואדריכלים בעלי שם עולמי. נושא קופון לבתי מלון בירושלים לרוב מטריד מטיילים רבים המתכננים נופש במלון.

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרי גלם ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים מלון אוריינט הינו חיבור מרתק של שיטת בנייה בת זמננו עם סגנון בנייה עתיקה של בתים שעברו תהליך שימור שהינם בעלי ערך היסטורי רב. בניין בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בישראל הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

נופש לחובבי אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד גוון ייחודי של חווית נופש מדהימה המרחיבה את הדעת שבית המלון  מספק למבקרים.

החדרים

הסוויטות גם הן גדולות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של ירושלים.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרי אירוח יפים מרווחים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. החדרים הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומת הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות בכל היום.

הן נמצאות במבנה שעבר תהליך שימור העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי אקסלוסיבי מיוחד במינו ישן באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

מתקני בריאות

מספרת המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולי שיער מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של אורחי המלון.

במלון קיימות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג בניין המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ויופי הניתנים סביבותיה.

טיפולי היופי והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

חדר האוכל של בית המלון הוא חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה לאורחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט המגוון, האיכותי והמענג המוגש בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מיוחד מגוון ומסורתי של טעמים. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב אלגנטי, באווירה וברמה בינלאומית.

אולם כנסים

אולם הכנסים מתאים למפגשים עיסקיים והינו מכיל בתוכו כמה חדרי התוועדות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים הרוצים לבצע פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

איכות ללא פשרות

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט הינה חינם ובקירבת בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט תספק לאורחים בו חווית אירוח מפנקת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

בית המלון הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי מקצועי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הוא נודע בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני בית המלון ללא יוצא מן הכלל כמו מלונות בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. מלון אוריינט ירושלים הוא מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחומי השירות המלונאי והיא המובילה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

צריכים מידע עדכני על קופון לבתי מלון בירושלים? ב- חובבי מלון אוריינט ירושלים תקבלו את כל מה שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>