ספא בירושלים מלון אוריינט

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר היא מהוותיקות בישראל והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתר orient-hotel.com: כל המידע בנושא ספא בירושלים מלון אוריינט. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה רבבות תיירים רבים מרחבי ישראל והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים נדירים של קצוות. ירושלים הינה עיר בעלת עבר עשיר שהינו ממוזג להווה עם אופק לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על קו התפר הייחודי הזה נמצא מלון אוריינט המספק חווית אירוח קסומה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

חוויה בלתי נשכחת

בית המלון הינו מיזוג מעניין בין הישן לחדש, ונמצא בבניין משומר כחלק ממבצע שימור מבנים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

בית מלון אוריינט הינו שילוב מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

מיקומו של מלון אוריינט במבנה המשומר בלב המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו נותנים לו את מראהו המיוחד ונותנים את התחושה של מפגש מדהים בין ישן לחדש ומאפשר הצצה לנקודת מפגש נדיר בין תקופות עבר לחדשנות על ידי היותו חלק מפרוייקט שימורם של מבנים בעלי עבר היסטורי בירושלים ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

חוויה וויזואלית

במבנה המלון ישנו מתחם גדול המכיל בנוסף חוויה חזותית מעניינת לשוהים בו.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה מדהימה של חגיגת טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו ביחד מספקים לאורחים במלון אוריינט חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

נוף ייחודי

הודות למיקום של מלון אוריינט ירושלים בלב העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נבנתה באמצע המאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל וקבעו בה את מושבם.

זאת בנוסף למיקומו במרכזה של העיר ובלב המושבה הגרמנית שהוא איזור רווי מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור ציורי אשר גם הוא צופה על הנוף היפה של הבירה.

עיצוב מרהיב

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים האורבניים המרהיבים בירושלים ובארץ. עניין ספא בירושלים מלון אוריינט לרוב מטריד לא מעט מטיילים המתכננים חופשה בבית המלון.

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וקו עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרי בנייה מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב מעניין של צורת בנייה חדשה עם סגנון בנייה מסורתית של מבנים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בישראל הודות לשילובם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

הצד האומנותי

מלון אוריינט ירושלים מכיל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים ומכיל אוצר מיוחד של פריטים היסטוריים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

חדרים

כמו כן כל החדרים כולםשל המלון צופים אל נופה המרהיב של העיר הנשקף אל העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים מרווחים ונקיים ומתוכם ישנן 23 סוויטות מפוארות גדולות. החדרים הינם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים ברמת גימור בקו עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחותם המירבית של המתארחים. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מפואר רחב בקומה התשיעית.

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

מתקני הבריאות

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל מרווח, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומעניק לאורחים בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט הססגוני, הרענן והערב המוגש בו. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מרתק עשיר ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף הקסום של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

במלון נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה לנוף המרהיב של הבירה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים סביבה.

בקומתו התחתונה של מבנה מלון אוריינט ירושלים ישנה מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

טיפולי היופי והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ומציע מגוון פעילויות בריאותיות נוספות מהנות ביותר.

אולם כנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

איכות ללא פשרות

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט היא חינם וליד המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט תספק לנופשים בו חווית אירוח מושלמת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מחפשים פרטים בנושא ספא בירושלים מלון אוריינט? באתר orient-hotel.com תוכלו לגלות את החומר שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים הוא חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות איכותי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הוא נודע בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. נופשי בית המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>