ספא אוריינט מחירים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

אתר orient-hotel.com – כל האינפורמציה על ספא אוריינט מחירים. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה המוני תיירים רבים מכל קצוות ישראל והעולם כולו, הינה עיר של מיזוגים מיוחדים של הפכים. ירושלים הינה עיר בעלת עבר קדום מפואר אשר מחובר למציאות עכשווית עם מבט לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה היפה ובדיוק על קו התפר הייחודי הזה נמצא מלון אוריינט המציע חווית נופש מענגת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט ירושלים הינו חיבור מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרה המעניק חוויה מהממת ויוקרתית למתארחים במלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה אחרת

בית מלון אוריינט נמצא במרכז העיר ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מימי הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ ישראל ולהתיישב בבירה ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

בית המלון הינו שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות נופה האורבני החזותי הייחודי והמסורתי של הבירה.

מלון אוריינט ירושלים הינו מיזוג ייחודי של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לאורחיו.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין מלון אוריינט ישנו לובי מרווח המכיל בנוסף חוויה אומנותית מדהימה למבקרים בו.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר.

מיקום ונוף

הודות למיקום של בית המלון במרכזה של העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר הוקמה במאה התשע עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

בנוסף למיקומו המרכזי בעיר ובלבה המושבה הגרמנית שהוא מתחם רווי מסעדות בוטיקים וגם הוא איזור מרהיב אשר גם הינו צופה על פני כל נופה המרהיב של ירושלים.

חוויה לעיניים

בניין בית המלון מורכב מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מבנה המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בישראל הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים היפים בירושלים ובארץ. נושא ספא אוריינט מחירים בהחלט מעסיק מטיילים רבים המתכננים נופש במלון.

הצד האומנותי

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד רובד ייחודי של חווית נופש מדהימה המעשירה את הדעת שהמלון  נותן לנופשים.

חדרים

החדרים והסוויטות של המלון הינם מתוכננים באיכות גימור וברמת עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחיותם המקסימאלית של האורחים. כל החדרים והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים אנשי העסקים שביניהם לעבוד בנחת.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרים יפים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות מרווחות. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות בניין המלון.

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרים של ירושלים.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומת הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

מתקני היופי

בגג בניין בית המלון במתחם הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולי בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים מתארחי בית המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן טיפולי יופי ונותן שפע פעילויות נוספות מהנות ביותר.

בבית המלון קיימות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה לנוף היפה של העיר ירושלים. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים בסביבתה.

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל מרווח, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומספק למתארחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט המגוון, האיכותי והערב המוצע בו. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות על פי שמותיהן של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

המספרה מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של שוהי בית המלון.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

האולם מתאים למפגשים עיסקיים והוא מכיל בתוכו מספר חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים המבקשים לקיים מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל כמו בתי המלון בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. לקוחות מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

צריכים פרטים על ספא אוריינט מחירים? ב- חובבי מלון אוריינט ירושלים תמצאו את כל מה שרציתם לדעת.

מלון אוריינט מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית אפשרות גישה והוא מספק גישה נוחה בטיחותית ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כנופשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש קלה, בטיחותית וכייפית באופן מקסימאלי. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מפנקת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>