ישרוטל מבצע כרטיס אשראי

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל שהינה מהוותיקות בארץ והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל האינפורמציה על ישרוטל מבצע כרטיס אשראי. בלב ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם במשך אלפי שנות עבר היסטורי. ירושלים היא עיר בעלת עבר היסטורי מפואר שהינו מחובר להווה עם אופק לעתיד, בין שכונותיה בתוך נופה הקסום ובדיוק על המפגש המופלא הזה שוכן מלון אוריינט המציע חווית אירוח קסומה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

אירוח ברמה גבוהה

מלון אוריינט הינו שותף חשוב גם בשמירה על המשכיות יופיה העירוני הוויזואלי הייחודי והמסורתי של הבירה.

שילוב מיוחד זה מתבטא בנוסף בצורה עיצובית בארכיטקטורת מבנה בית המלון שצורת הקו העיצובי שלו הינו מודרני מושקע וממוזג ביחד עם סוג ארכיטקטורה ישן בסטנדרט עולמית.

מלון אוריינט נמצא במרכז ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מימי הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירתה ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה המלון ישנו לובי מרווח המכיל בנוסף חוויה וויזואלית מעניינת למבקרים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר.

מיקום ונוף

בית מלון אוריינט ירושלים מהווה חלק אינטגרלי מעברה של העיר ובהיותו שותף נכבד בפרוייקט שימור מבנים בעלי ערך היסטורי בירושלים והוא בעצמו חלק מהנוף האורבני הייחודי הקסום של העיר.

והודות למיקומו המרכזי ובלב המושבה הגרמנית שהינו איזור רווי מסעדות חנויות וגם הוא איזור מרהיב אשר גם הוא צופה על פני נופה המרהיב של העיר.

חוויה לעיניים

הן עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבי פנים ואדריכלים בעלי שם עולמי. עניין ישרוטל מבצע כרטיס אשראי הינו מעסיק אנשים המתכננים חופשה במלון.

בניין מלון אוריינט בנוי מעשר קומות ומשולב יחד עם מבנה משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מבנה בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות לשילובם הכל כך מעניין של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

נופש לחובבי אומנות

מלון אוריינט ירושלים כולל בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים ובו אוסף מעניין של פריטים ארכיאולוגים מימיהם של הטמפלרים לצד אירוח עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות מודרניות.

חדרים

כמו כן כל החדרים כולםשל בית המלון פונים לכיוון נופה המדהים של העיר הניבט לעבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

בבית המלון ישנם 243 חדרים מדהימים מרווחים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות מפוארות גדולות. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות בניין בית המלון.

החדרים והסוויטות של המלון הינם עשויים בסטנדרט גימור בקו עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחותם המקסימאלית של המתארחים. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מהודר גדול בקומה התשיעית.

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת עם אפשרות יציאה לגינה פרטית וגודלה 36 מ"ר.

מתקני בריאות

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים הבניין והיא מוצלת. הבריכה החיצונית נמצאת בגג בניין בית המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ויופי המוצעים בסביבתה.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. הספא היוקרתי נותן יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. התפריט המוגש הוא בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר נופה הקסום של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב אלגנטי, בסגנון וברמה בינלאומית.

בקומתו התחתונה של בניין בית המלון נמצאת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים של המלון

אולם הכנסים מותאם למפגשים עיסקיים והינו כולל בתוכו מספר חדרי התוועדות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים המעוניינים לבצע מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כמותג בענף המלונאות כולו. מלון אוריינט ירושלים הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה קיימת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחום שירות המלונאות והינה המובילה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

צריכים אינפורמציה בנושא ישרוטל מבצע כרטיס אשראי? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו למצוא את החומר שחיפשתם.

החניה לכל לקוחות המלון היא בחינם ובקירבת המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חווית אירוח מפנקת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>