מלון נופש למשפחות בירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

אתם מחפשים אחר מידע עדכני בנושא מלון נופש למשפחות בירושלים? אין סיבה להשתגע יותר. הגעתם לאתר הנכון. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה אלפי מטיילים רבים מרחבי מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים נדירים של ניגודים. ירושלים היא עיר בעלת עבר עשיר שהינו ממוזג לחיים מודרניים עם מבט לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף הקסום ובדיוק על החיבור הייחודי הזה נמצא מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית אירוח עשירה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט שייך לרשת מלונות ישרוטל שהינה מהראשונות בישראל והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה מושלמת

מלון אוריינט הינו שילוב ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לאורחיו.

מיקומו של מלון אוריינט במבנה המשומר ברחבי המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו נותנים לו את אופיו המיוחד ומעבירים את האווירה של שילוב מדהים בין העבר להווה ויוצר מבט לחיבור נדיר בין תקופות קודמות לימינו בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בניינים היסטורים בירושלים ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר ירושלים.

מלון אוריינט הינו שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף יופיה העירוני החזותי היפה והמסורתי של העיר.

חוויה וויזואלית

במבנה מלון אוריינט ישנו לובי גדול המציע בנוסף חוויה חזותית מעניינת לאורחים בו.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר כל אלו יחד נותנים לשוהים בבית המלון חוויה עשירה אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

מיקום ונוף

המלון סמוך מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו שוכן כשני קילומטרים מהעיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים דוגמת הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מקומות תיירותים רבים מעניינים אחרים וקרוב גם למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי העיר.

המלון מהווה שותף אינטגרלי מעברה של העיר והינו שותף נכבד מתהליך שימור מבנים היסטוריים בעיר והינו בעצמו חלק מהנוף האורבני המיוחד הקסום של הבירה.

עולם העיצוב

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של יוקרה מודרנית לצד אווירה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב אלגנטי. קראתם על המידע שחיפשתם בנושא מלון נופש למשפחות בירושלים? במידה ולא, פנו אלינו ונשתדל לעזור לכם.

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וקו עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת הבנויה מחומרי בנייה מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים מלון אוריינט הוא מיזוג מעניין של צורת בנייה בת זמננו ושל סגנון בנייה עתיקה של בתים ישנים שהם בעלי ערך היסטורי רב. בניין בית המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בישראל הודות לשילובם הכל כך ייחודי של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

נופש לחובבי אומנות

מלון אוריינט כולל בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוצר מעניין של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

החדרים

החדרים והסוויטות של המלון הינם מתוכננים ברמת גימור וברמת עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחותם המקסימאלית של הנופשים. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, מצעים נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כמו כן כל החדרים כולםשל המלון צופים לכיוון נופה היפה של העיר הנשקף לכיוון העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הינם מעוצבים בעיצוב אקסלוסיבי. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות מבנה המלון.

סוויטות בית המלון

הן שוכנות בתוך מבנה משומר העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב יוקרתי קסום מסורתי באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך כל היום.

מתקני הבריאות

בגג מבנה מלון אוריינט באיזור הבריכה ישנו מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולים וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים אורחי בית המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במקום. הספא האקסלוסיבי נותן טיפולי יופי ומציע שפע פעילויות נוספות מהנות ביותר.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הינו חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה למתארחים בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט העשיר, הרענן והמענג המוצע בו. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מעניין מגוון ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף המדהים של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

מספרת בית המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של שוהי המלון.

במלון אוריינט נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה על נופה המדהים של ירושלים. הבריכה נמצאת באמצעו של מתחם ענק.

כנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות והאיכות של בית המלון

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כמותג בענף המלונאות כולו. נופשי מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

החניה לכל מתארחי המלון היא בחינם וסמוכה המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט תספק לנופשים בו חווית אירוח מושלמת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

באתר orient-hotel.com תקראו מידע עדכני לגבי מלון נופש למשפחות בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>