שף מלון אוריינט

מבצעים חמים

מלון אוריינט

בית מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר היא מהראשונות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתם מחפשים אינפורמציה אודות שף מלון אוריינט? אין צורך לחפש יותר. אתם נמצאים באתר הטוב ביותר. העיר המקודשת לעם ישראל, מושכת אליה אלפי אורחים רבים מכל קצוות ישראל והעולם כולו, הינה עיר של שילובים מיוחדים של הפכים. מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של העיר ירושלים.

חווית אירוח

בית המלון הינו מיזוג מיוחד בין ישן לחדש, והוא נמצא בבניין של שימור כחלק מתנופת שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

בית מלון אוריינט ממוקם בלב ליבה של העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופתם של הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את ביתם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירתה ירושלים, במחציתה של המאה ה- 19.

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

חוויה אומנותית

במבנה בית המלון ישנו מתחם גדול הכולל בתוכו גם חוויה חזותית מעניינת לאורחים בו.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה הנותנת חוויה חושית של חגיגת טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

מיקום ונוף

זאת בנוסף למיקומו במרכזה של העיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהוא איזור רווי מסעדות חנויות וגם הוא איזור ציורי אשר גם הוא חולש על כל הנוף היפה של ירושלים.

המלון נעשה שותף אינטגרלי מההיסטוריה של ירושלים והינו שותף נכבד בפרוייקט שימור בניינים היסטוריים בעיר ירושלים והריהו בעצמו חלק מהנוף העירוני הייחודי הקסום של ירושלים.

עולם העיצוב

מבנה מלון אוריינט ירושלים מורכב מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות היפים בישראל הודות לשילובם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

בית המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים המרהיבים בירושלים ובארץ. מצאתם את המידע שחיפשתם בנושא שף מלון אוריינט? אם לא, פנו אלינו וננסה לענות לכם.

הצד האומנותי

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד גוון ייחודי של חווית אירוח קסומה המעשירה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  נותן לשוהים בו.

החדרים של מלון אוריינט

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם עשויים בסטנדרט גימור ובעיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחותם המירבית של הנופשים. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של העיר.

בבית המלון ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים מרווחים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. חדרי האירוח והסוויטות פרושות על פני תשע קומות בניין בית המלון.

סוויטות המלון

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מפואר גדול בקומה התשיעית.

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים עם אפשרות יציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

יופי ופנאי

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך המבנה והיא מוצלת. הבריכה החיצונית צופה אל עבר היפה של הבירה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי המסופקים בסביבתה.

חדר האוכל של בית המלון הינו חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומעניק לאורחים בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט הססגוני, הטרי והמענג המוגש בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מיוחד עשיר ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב אלגנטי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

על גג בניין בית המלון באיזור הבריכה קיים מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק פעילויות בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים אורחי בית המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במקום. הספא היוקרתי נותן טיפולי יופי ונותן שלל פעילויות בריאותיות נוספות מהנות ביותר.

בקומתו התחתונה של מבנה בית המלון ממוקמת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

כנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. בית המלון הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בארץ אשר היא פועלת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחום שירות המלונאות והיא הראשונה בישראל ובעלת שם רב.

החניה לכל אורחי מלון אוריינט ירושלים היא בחינם וסמוכה המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מענגת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר orient-hotel.com תמצאו חומר אודות שף מלון אוריינט.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>