אוריינט ירושלים חוג השמש

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא אוריינט ירושלים חוג השמש. במרכז ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין של אלפי שנות עבר היסטורי. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חוויה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר הינה מהמובילות בארץ והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חווית אירוח

בית המלון הוא שילוב מיוחד בין ישן לחדש, ונמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק ממבצע שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

מיקומו של המלון במבנה השימור במרכז המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו מקנים לו את מראהו המעניין ויוצרים את ההרגשה של מפגש מיוחד בין זמנים עברו לימינו אנו ונותן מבט לחיבור נדיר בין תקופות קודמות למודרניזציה בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של מבנים בעלי עבר היסטורי בירושלים ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

המלון הינו שילוב מסקרן של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

חוויה וויזואלית

במבנה המלון ישנו מתחם גדול המציע בנוסף חוויה וויזואלית מרתקת למבקרים בו והיא אוגדת בתוכה שילוב ייחודי של אומנות מודרנית עם פריטי ארכיאולוגיה המחבר עבר מול הווה.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר.

מיקום ונוף

הודות למיקום של מלון אוריינט בלב העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נוסדה במחצית המאה התשע-עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל והקימו בה את מושבם.

זאת בנוסף למיקומו בלב ירושלים ובלבה המושבה הגרמנית שהינו איזור משופע מסעדות חנויות וגם הוא איזור ציורי אשר גם הוא צופה על פני כל הנוף המדהים של העיר ירושלים.

דיזיין

בניין המלון מורכב מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המיוחד של סממנים מזרחיים של העיר ביחד מוטיבים עכשווים הינו היוצר לבית המלון את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי נעשה על ידי אנשי עיצוב וארכיטקטים בעלי שם עולמי. מצאתם את מה שחיפשתם בנושא אוריינט ירושלים חוג השמש? אם לא, פנו אלינו ונשתדל לעזור לכם.

נופש לחובבי אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד גוון מסקרן של חווית אירוח מדהימה המרחיבה את הדעת שבית המלון  מספק למבקרים.

החדרים של מלון אוריינט

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הם בעיצוב בסגנון אקסלוסיבי. חדרי האירוח והסוויטות פרושות על פני תשע קומות מבנה בית המלון.

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של ירושלים.

הסוויטות

בקומה התשיעית של הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

הן נמצאות בתוך מבנה משומר העשוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אלגנטי קסום מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

בריאות

בקומתו התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים ישנה מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של בית המלון הוא חדר אוכל מרווח, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומשרה לאורחינו בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט המגוון, האיכותי והטעים המוצע בו. תפריט האוכל המוגש הוא בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות על פי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר הנוף המרהיב של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

טיפולי היופי והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. הספא היוקרתי נותן טיפולי יופי ונותן שלל פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

במלון אוריינט קיימות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה על נופה המדהים של הבירה. הבריכה נמצאת באמצעו של מתחם ענק.

אולם הכנסים של המלון

בבית המלון ישנו אולם רחב-ידיים מפואר ומעוצב בקו אקסלוסיבי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

המלון מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות אשר להם בעיית אפשרות גישה והוא נותן גישה קלה בטוחה ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כאורחים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נעימה, בטוחה ומהנה ביותר. החופשה במלון אוריינט תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

כאן תוכלו למצוא מידע עדכני אודות אוריינט ירושלים חוג השמש.

מלון אוריינט ירושלים הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי איכותי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הוא מצטיין בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. נופשי המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>