בירושלים אוגוסט מלון

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

אתר orient-hotel.com: כל המידע אודות בירושלים אוגוסט מלון. במרכז ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא של אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט מאפשר חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של הבירה ירושלים.

בית מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר היא מהראשונות בארץ והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה גבוהה

בית מלון אוריינט הינו שילוב ייחודי בין הישן לחדש, ונמצא במבנה של שימור כחלק ממבצע שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

מיקומו של מלון אוריינט בבניין המשומר בלב המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי מקנים לו את מראהו המעניין ונותנים את התחושה של חיבור מרתק בין זמנים עברו לימינו אנו ומאפשר מבט למפגש נדיר בין זמן העבר לעכשווי על ידי היותו חלק מפרוייקט שימורם של מבנים היסטורים בעיר ירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר ירושלים.

המלון הינו שילוב ייחודי של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

חוויה אומנותית

בבניין בית המלון ישנו לובי גדול הכולל בנוסף חוויה אומנותית מדהימה לאורחים בו והינה אוצרת בתוכה חיבור מיוחד של אומנות עכשווית יחד עם פריטים ארכיאולוגים המפגיש חדש מול ישן.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד נותנים למתארחים בבית המלון חוויה עשירה אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

לב עיר הבירה

בית המלון קרוב מאד למתחמי בילוי חשובים נוספים בעיר והוא נמצא במרחק שני קילומטרים מהעיר העתיקה והוא קרוב למדרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים מעניינים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מקומות תיירותים רבים מרתקים נוספים וקרוב בנוסף למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכז ירושלים.

בית המלון נחשב שותף חשוב ממורשתה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד בעבודות שימור מבנים בעלי ערך היסטורי בירושלים והוא בעצמו חלק מהנוף העירוני הייחודי היפה של העיר.

עולם העיצוב

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המודרני של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרים שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים המלון הוא חיבור מרתק של סגנון בנייה בת זמננו עם סגנון בנייה עתיקה של בתים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות היפים בארץ הודות למיזוגם הכל כך מעניין של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

גם קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות עכשווית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב אלגנטי. נושא בירושלים אוגוסט מלון לרוב מטריד לא מעט מטיילים המתכננים נופש במלון.

מלון אוריינט ואומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד רובד מסקרן של חווית אירוח מדהימה המרחיבה את הדעת שהמלון  מציע למתארחים.

חדרי מלון אוריינט

בבית המלון ישנם 243 חדרים מדהימים מרווחים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות מפוארות גדולות. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות מבנה המלון.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של ירושלים.

החדרים והסוויטות של המלון הינם עשויים ברמת גימור בקו עיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחותם המקסימאלית של האורחים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שבהם לעבוד בנחת.

הסוויטות

כל הסוויטות הינן צמודות לפרוזדור פרטי מפואר רחב בקומה התשיעית.

הינן נמצאות בבניין משומר העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב יוקרתי ייחודי ישן באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה ישנה.

מתקני היופי

מספרת בית המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולים מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של שוהי בית המלון.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות טריות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מסקרן עשיר ומסורתי של טעמים. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, באווירה וברמה בינלאומית.

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים המבנה והיא מקורה. הבריכה החיצונית משקיפה על הנוף הציורי של ירושלים. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ויופי המסופקים סביבה.

על גג בניין בית המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולי בריאות וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים אורחי המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא היוקרתי מציע טיפולי אסתטיקה ונותן שלל פעילויות נוספות מפנקות ביותר.

אולם הכנסים של המלון

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות מעל הכל

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג ידוע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון כולם ככל מלונות בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. לקוחות בית המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

החניה לכל לקוחות בית המלון היא בחינם ובקירבת המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תקראו מידע בעניין בירושלים אוגוסט מלון.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>