אוריינט ירושלים מחיר

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

orient-hotel.com: כל המידע על אוריינט ירושלים מחיר. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם של אלפי שנות היסטוריה. מלון אוריינט מאפשר חוויה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט הינו מיזוג ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח מהממת ויוקרתית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

חווית אירוח

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי גם בצורה עיצובית בארכיטקטורת בניין המלון שאופי העיצוב שלו הוא עכשווי אקסלוסיבי ומושלב יחד עם סגנון ארכיטקטורה מסורתי וברמה בינלאומית.

מיקומו של המלון במבנה השימור במרכז המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי נותנים לו את אופיו הייחודי ונותנים את האווירה של חיבור מדהים בין מסורת לקידמה ומאפשר הצצה למפגש נדיר בין מסורת לעכשווי בזכות היותו חלק מפרוייקט שימורם של בניינים בעלי עבר היסטורי בעיר ירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר.

מלון אוריינט ירושלים נעשה שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף יופיה האורבני החזותי המיוחד והעתיק של עיר הבירה.

אדריכלות מיוחדת במינה

בבניין המלון ישנו איזור גדול הכולל גם חוויה אומנותית מרתקת לאורחים בו והינה אוצרת בתוכה מיזוג מיוחד של אומנות עכשווית יחד עם פריטי ארכיאולוגיה המחבר חדש מול ישן.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של ירושלים.

נוף ייחודי

הודות למיקומו של מלון אוריינט במרכזה של העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נוסדה במאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ וקבעו בה את ביתם.

בנוסף למיקומו במרכז ירושלים ובלב המושבה הגרמנית שהוא איזור משופע מסעדות בוטיקים וגם הינו מתחם ציורי אשר גם הוא צופה על כל הנוף המרהיב של הבירה.

דיזיין

הן עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבי פנים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. מצאתם את האינפורמציה שאתם מחפשים בקשר לאוריינט ירושלים מחיר? אם לא, פנו אלינו ונשמח לעזור לכם.

בניין המלון מורכב מעשר קומות ומשולב יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. שילובם המיוחד של מוטיבים מזרחיים של העיר ביחד אלמנטים חדשניים הינו היוצר למלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

נופש לחובבי אומנות

המלון מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוצר מיוחד של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד אירוח עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

חדרי בית המלון

במלון ישנם 243 חדרים יפים גדולים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות מפוארות גדולות. החדרים והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות מבנה בית המלון.

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של בית המלון פונים לעבר הנוף המדהים של ירושלים הנשקף לכיוון העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

סוויטות בית המלון

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים ויציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

בקומת הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

מתקני הבריאות

בגג בניין המלון במתחם הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולים וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים נופשי מלון אוריינט לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במקום. הספא האקסלוסיבי מציע יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים המבנה והינה מוצלת. הבריכה החיצונית שוכנת על גג בניין המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ויופי המוצעים בסביבתה.

בקומתו התחתונה של מבנה מלון אוריינט ירושלים ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הינו חדר אוכל מרווח, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומעניק לאורחינו בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט הססגוני, האיכותי והטעים המוגש בו. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מיוחד עשיר ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה הקסום של ירושלים. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

אולם הכנסים של המלון

בבית המלון נמצא אולם מרווח מרהיב ומעוצב בקו אקסלוסיבי המשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

מלון אוריינט מונגש לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית אפשרות גישה והוא מאפשר כניסה קלה בטיחותית ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כמתארחים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש נעימה, בטוחה וכייפית באופן מירבי. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חווית אירוח מפנקת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

בדף זה תקראו חומר על אוריינט ירושלים מחיר.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. בית מלון אוריינט הינו מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בארץ שהינה פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחום שירות המלונאות והינה הראשונה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>