מבצעי חורף מלונות בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר היא מהראשונות בישראל והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל האינפורמציה אודות מבצעי חורף מלונות בירושלים. במרכז ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם במשך אלפי שנות היסטוריה. ירושלים הינה עיר בעלת עבר היסטורי מפואר אשר מחובר לחיים מודרניים עם אופק לעתיד, בין רחובותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על קו התפר המופלא הזה נמצא מלון אוריינט הנותן חווית נופש עשירה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

חווית אירוח

מלון אוריינט הינו שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית אירוח יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

מלון אוריינט הינו שילוב מעניין בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק מפרויקט שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

מיקומו של בית המלון במבנה השימור ברחבי המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי נותנים לו את אופיו הייחודי ויוצרים את האווירה של מיזוג מדהים בין זמנים עברו לימינו אנו ויוצר הצצה לנקודת מפגש נדיר בין תקופות קודמות למודרניזציה על ידי היותו חלק מפרוייקט שימורם של בתים בעלי עבר היסטורי בעיר ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר ירושלים.

חוויה וויזואלית

בבניין בית המלון ישנו איזור מרווח המציע בנוסף חוויה חזותית מדהימה למתארחים בו והינה משלבת בתוכה מפגש מסקרן של יצירות אומנות מודרניות עם פריטי אוסף אריכאולוגי המפגיש חדש מול ישן.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה המעניקה חוויה חושית של מגוון טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר.

נוף ייחודי

בנוסף למיקומו במרכז ירושלים ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו איזור רווי מסעדות בוטיקים וגם הינו איזור ציורי אשר גם הינו משקיף על כל נופה המדהים של העיר.

בית המלון מהווה שותף אינטגרלי מההיסטוריה של העיר ובהיותו שותף נכבד בפרוייקט שימור מבנים בעלי ערך היסטורי בירושלים והוא בעצמו חלק מנופה האורבני הייחודי הקסום של ירושלים.

עיצוב מרהיב

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות עכשווית לצד תחושה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב אלגנטי. נושא מבצעי חורף מלונות בירושלים הינו מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים נופש בבית מלון.

מבנה מלון אוריינט בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם מבנה משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות היפים בארץ הודות לחיבורם הכל כך מעניין של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

מוזיאון המלון

מלון אוריינט אוצר בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים ובו אוסף נדיר של פריטים היסטוריים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגת עבודות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

החדרים

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל המלון צופים אל נופה הקסום של ירושלים הניבט לכיוון העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הם מעוצבים בסגנון אקסלוסיבי. חדרי האירוח הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

הסוויטות גם הינן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים עם אפשרות יציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מהודר גדול בקומה תשע.

מתקני הבריאות

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך המבנה והינה מקורה. הבריכה החיצונית משקיפה לעבר נופה הציורי של העיר. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים סביבה.

מספרת המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצובי שיער וטיפולי שיער מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של נופשי המלון.

טיפולי היופי והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק למתארחים בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט העשיר, הטרי והערב המוגש בו. התפריט המוצע הינו בעל אופי ייחודי מכיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות על פי שמותיהן של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה על הנוף המדהים של ירושלים. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

אולם כנסים

אולם הכנסים מותאם לפגישות עסקיות והוא כולל בתוכו מספר חדרי התוועדות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים הרוצים לבצע מפגש עיסקי, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לגלות אינפורמציה לגבי מבצעי חורף מלונות בירושלים.

החניה לכל לקוחות מלון אוריינט ירושלים היא חינם וליד בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש מענגת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

בית המלון הינו חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הינו מצטיין בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כשם דבר בענף המלונאות כולו. המלון הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה קיימת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי שירות המלונאות והיא המובילה בארץ ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>