ישרוטל אוריינט ירושלים כשרות

מבצעים חמים

מלון אוריינט

בית מלון אוריינט הוא חיבור מיוחד של בית מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית נופש קסומה ואיכותית לנופשים במלון ולשוהים בו.

הנכם מחפשים אינפורמציה בנושא ישרוטל אוריינט ירושלים כשרות? אל לכם לחפש יותר! אתם נמצאים באתר הטוב ביותר. בבירת ישראל ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין במשך אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט מציע חוויה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

אירוח ברמה גבוהה

מיקומו של בית המלון במבנה השימור במרכז המושבה הגרמנית הישנה וקו סיגנונו מקנים לו את אופיו המיוחד ונותנים את האווירה של מפגש מדהים בין מסורת לקידמה ונותן הצצה להתמזגות נדיר בין מסורת לתקופה הנוכחית על ידי היותו חלק מפרוייקט שימור של בתים היסטורים בעיר ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של העיר.

בית מלון אוריינט הינו שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה לנפש ולגוף לנופשיו.

בית המלון הינו מיזוג מעניין בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

חוויה וויזואלית

במבנה המלון ישנו איזור גדול המכיל גם חוויה חזותית מעניינת לאורחים בו והיא אוגדת בתוכה חיבור מסקרן של אומנות מודרנית יחד עם פריטי אוסף אריכאולוגי המחבר מסורת מול חדשנות.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד נותנים לשוהים בבית המלון חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

מיקום ונוף

בית המלון קרוב מאד למתחמי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו ממוקם כשני קילומטר מן העיר העתיקה ובסמיכות לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים מעניינים כמו הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך בנוסף למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכז העיר.

בית מלון אוריינט ירושלים נעשה חלק בלתי נפרד מההיסטוריה של ירושלים והינו שותף נכבד מתהליך שימור מבנים היסטוריים בירושלים והריהו בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי היפה של ירושלים.

דיזיין

גם עיצוב הפנים שלו הוא מאד מעניין, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות עכשווית לצד אווירה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב מעודן. נושא ישרוטל אוריינט ירושלים כשרות לרוב מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים חופשה בבית המלון.

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי בנייה מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים המלון הוא מיזוג ייחודי של סגנון בנייה מודרנית ושל סגנון בנייה ישנה של בניינים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המיוחד של מוטיבים אוריינטאליים של העיר ביחד סממנים מודרניים הינו היוצר לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ואומנות

המלון אוצר בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוצר נדיר של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים עבודות אומנות בנות זמננו.

החדרים של המלון

במלון ישנם 243 חדרי אירוח יפים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. החדרים הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

כמו כן כל החדרים כולםשל בית המלון פונים אל הנוף הקסום של ירושלים הנשקף אל עבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

הסוויטות גם הינן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, מצעים נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

הסוויטות

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מהודר מרווח בקומה התשיעית.

הינן נמצאות במבנה משומר העשוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אקסלוסיבי מיוחד במינו מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

יופי ופנאי

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים ממוקמת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של בית המלון הוא חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומספק למתארחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט הססגוני, האיכותי והערב המוגש בו. התפריט המוצע הוא בעל אופי ייחודי מכיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות על פי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על הנוף הקסום של ירושלים. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים המבנה והיא מוצלת. הבריכה החיצונית צופה לנוף המדהים של ירושלים. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים סביבותיה.

טיפולי היופי והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן טיפולי יופי ומספק מגוון פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

אולם הכנסים של המלון

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

שירות המלון

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תמצאו חומר בנושא ישרוטל אוריינט ירושלים כשרות.

מלון אוריינט הינו חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות איכותי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הוא נודע בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני המלון כולם כמו בתי המלון בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. נופשי בית המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

המלון מותאם לנכים אשר להם בעיית אפשרות גישה והוא מאפשר גישה נוחה בטיחותית ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כאנשים בעלי צרכים מיוחדים חווית נופש קלה, בטוחה ומהנה באופן מירבי. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>