מלונות מומלצים בירושלים מרכז העיר

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר הינה מהמובילות בארץ והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל מה שרציתם לדעת אודות מלונות מומלצים בירושלים מרכז העיר. בבירת ישראל ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם במשך אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

אירוח ברמה גבוהה

מיקומו של בית המלון במבנה השימור במרכז המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו נותנים לו את אופיו המיוחד ומעבירים את האווירה של מיזוג קסום בין ישן לחדש ויוצר הצצה לנקודת מפגש נדיר בין תקופות קודמות לחדשנות על ידי היותו חלק מפרוייקט שימור של מבנים היסטורים בעיר ירושלים ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

המלון הינו חיבור ייחודי בין הישן לחדש, והוא נמצא במבנה של שימור כחלק מפרויקט שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בעיר ירושלים.

שילוב מיוחד זה בא לידי ביטוי גם מבחינה וויזואלית בצורת מבנה מלון אוריינט שסגנון הקו העיצובי שלו הינו עכשווי אקסלוסיבי ומושלב יחד עם סוג ארכיטקטורה מסורתי בסטנדרט עולמית.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין המלון ישנו לובי מרווח הכולל גם חוויה חזותית מעניינת לשוהים בו והיא משלבת בתוכה מפגש מיוחד של יצירות אומנות מודרניות עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המפגיש חדש מול ישן.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו ביחד מציעים למתארחים במלון חוויה מיוחדת אשר מעניקה גם את הנפש והגוף.

מיקום ונוף

המלון קרוב מאד למתחמי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו שוכן במרחק שני קילומטרים מהעיר העתיקה וסמוך למדרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מעניינים אחרים וקרוב גם למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכזה של ירושלים.

בית מלון אוריינט ירושלים מהווה שותף בלתי נפרד מעברה של ירושלים והינו שותף נכבד בעבודות שימור מבנים היסטוריים בעיר ירושלים והריהו בעצמו חלק מהנוף העירוני המיוחד הקסום של הבירה.

עיצוב

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי גלם מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים המלון הינו שילוב ייחודי של צורת בנייה מודרנית ושל סגנון בנייה מסורתית של בניינים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם המעניין של אלמנטים מזרחיים של העיר יחד עם אלמנטים בני זמננו הינו הנותן לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד מעניין, אשר נותן תחושה של יוקרה עכשווית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב מעודן. מצאתם את הנתונים שחיפשתם בנושא מלונות מומלצים בירושלים מרכז העיר? אם עדיין לא, פנו אלינו ונשמח לסייע לכם.

מלון אוריינט ואומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד רובד מסקרן של חווית נופש מדהימה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מספק למבקרים.

החדרים

בבית המלון ישנם 243 חדרים מדהימים גדולים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות מפוארות גדולות. חדרי האירוח הינם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של מלון אוריינט פונים לכיוון נופה המרהיב של העיר הניבט אל עבר העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם בנויים באיכות גימור וברמת עיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחותם המירבית של האורחים. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

סוויטות בית המלון

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים עם אפשרות יציאה לחצר פרטית בגודל 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מפואר גדול בקומה התשיעית.

מתקני היופי

מספרת המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולי שיער מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המקסימאלית של שוהי בית המלון.

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות עשירות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מעניין עשיר ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

בבית המלון קיימות שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת בגג מבנה המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים סביבה.

אולם כנסים

אולם הכנסים מותאם למפגשים עיסקיים והינו כולל בתוכו מספר חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים המבקשים לקיים מפגש עיסקי, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

רשת מלונות ישרוטל היא מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כמותג בענף המלונאות כולו. לקוחות בית המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

צריכים מידע בנושא מלונות מומלצים בירושלים מרכז העיר? כאן באתר orient-hotel.com תוכלו לקבל את כל מה שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית התניידות והוא מאפשר כניסה קלה בטוחה ויעילה ללקוחות אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כמתארחים בעלי מוגבלויות חווית אירוח נעימה, בטיחותית ומהנה באופן מקסימאלי. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>