מלון אוריינט כשרות

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט הוא חיבור מיוחד של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית אירוח קסומה ואקסלוסיבית לאורחים במלון ולשוהים בו.

orient-hotel.com – הכל אודות מלון אוריינט כשרות. העיר המקודשת לעם ישראל, מושכת אליה מיליוני אורחים רבים מקצוות מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים מיוחדים של הפכים. ירושלים הינה עיר בעלת עבר קדום עשיר אשר משולב למציאות עכשווית עם מבט לעתיד, בין סמטאותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על קו התפר המופלא הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים המציע חווית אירוח קסומה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

חווית אירוח

מיקומו של המלון בבניין שעבר תהליך שימור בלב המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו נותנים לו את אופיו הייחודי ונותנים את התחושה של מיזוג מדהים בין מסורת לקידמה ויוצר הצצה למפגש נדיר בין זמן העבר לתקופה הנוכחית בזכות היותו חלק מפרוייקט שימור של בתים היסטורים בירושלים ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

שילוב מיוחד זה מתבטא גם מבחינה וויזואלית בצורת מבנה המלון שסגנון העיצוב שלו הוא עכשווי איכותי וממוזג ביחד עם אופי ארכיטקטורה ישן בסטנדרט עולמית.

בית המלון נעשה שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות צביונה האורבני החזותי הייחודי והעתיק של עיר הבירה.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין מלון אוריינט ישנו לובי גדול המציע בנוסף חוויה וויזואלית מרתקת למתארחים בו והינה אוגדת בתוכה מפגש מיוחד של אומנות עכשווית יחד עם פריטי ארכיאולוגיה ומפגיש עבר מול הווה.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה מדהימה של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר.

מיקום ונוף

זאת בנוסף למיקומו במרכז ירושלים ובלב המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות חנויות וגם הינו איזור מרהיב אשר גם הוא צופה על הנוף המדהים של העיר.

הודות למיקומו של מלון אוריינט ירושלים במרכזה של העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה במאה התשע עשרה, והייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל וקבעו בה את מושבם.

דיזיין

בנוסף קו עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות מודרנית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב מעודן. קראתם על המידע שאתם מחפשים על מלון אוריינט כשרות? אם לא, פנו אלינו וננסה לעזור לכם.

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וקו עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרי גלם שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים מלון אוריינט הינו חיבור מעניין של סגנון בנייה עכשווית ושל סגנון בנייה עתיקה של בניינים עתיקים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המעניין של אלמנטים אתניים של העיר יחד עם אלמנטים חדשניים הינו המעניק לבית המלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

הצד האומנותי

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד גוון ייחודי של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שבית המלון  מספק לשוהים בו.

חדרים

כל החדרים והסוויטות במלון כולם הינם מעוצבים בקו אקסלוסיבי. החדרים והסוויטות פזורות על פני תשע קומות מבנה בית המלון.

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של ירושלים.

הסוויטות של מלון אוריינט

הינן שוכנות בתוך מבנה משומר הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אקסלוסיבי קסום מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

כל הסוויטות הינן צמודות לטרקלין פרטי מפואר מרווח בקומה התשיעית.

מתקני הבריאות

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן יותר מ- 70 טיפולי גוף.

המספרה מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצובי שיער וטיפולי שיער רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של נופשי בית המלון.

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה לאורחים בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט המגוון, האיכותי והערב המוגש בו. תפריט האוכל המוגש הינו בעל אופי מיוחד מכיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמותיהן של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה המרהיב של ירושלים. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו טעים מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

בבית המלון קיימות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת בגג בניין בית המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים בסביבתה.

אולם הכנסים

אולם הכנסים מותאם למפגשים עיסקיים והינו מכיל בתוכו כמה חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים ולאנשים פרטיים הרוצים לקיים מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

כאן תמצאו מידע אודות מלון אוריינט כשרות.

בית המלון מותאם לנכים אשר להם בעיית נגישות והוא נותן גישה נוחה בטיחותית ויעילה ללקוחות אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כמתארחים בעלי מוגבלויות חווית נופש נוחה, בטיחותית וכייפית באופן מירבי. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חווית אירוח מפנקת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. בית מלון אוריינט הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בישראל שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחום שירות המלונאות והינה המובילה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>