מלונות בירושלים דילים זולים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

בית מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר הינה מהמובילות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל מה שרציתם לדעת על מלונות בירושלים דילים זולים. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה מיליוני תיירים רבים מקצוות הארץ והעולם כולו, היא עיר של חיבורים מעניינים של קצוות. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

חוויה מושלמת

המלון נעשה שותף חשוב גם בשמירה על רצף צביונה האורבני החזותי המיוחד והעתיק של העיר.

מלון אוריינט ירושלים ממוקם במרכז ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתיישב בעיר ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

בית מלון אוריינט הוא שילוב ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לאורחיו.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין המלון ישנו לובי גדול המציע בנוסף חוויה אומנותית מרתקת למתארחים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה המעניקה חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו ביחד נותנים לנופשים בבית המלון חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

נוף ייחודי

זאת בנוסף למיקומו בלב העיר ובמרכז המושבה הגרמנית שהוא מתחם משופע מסעדות חנויות וגם הינו מתחם מרהיב אשר גם הוא צופה על פני כל נופה היפה של הבירה.

הודות למיקום של בית המלון בלב העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נבנתה במאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ וקבעו בה את ביתם.

עיצוב

מבנה המלון בנוי מעשר קומות וממוזג יחד עם בניין משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. שילובם המעניין של אלמנטים אתניים של העיר יחד עם סממנים בני זמננו הוא המעניק לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי בוצע על ידי מעצבי פנים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. מצאתם את מה שאתם מחפשים בעניין מלונות בירושלים דילים זולים? אם עדיין לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לסייע לכם.

אומנות

מלון אוריינט ירושלים כולל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוסף נדיר של פריטים היסטוריים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

החדרים

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הינם עוצבו בעיצוב יוקרתי. החדרים הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה החורפיים של העיר.

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם בנויים באיכות גימור ובעיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מצויידים לנוחיותם המקסימאלית של האורחים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שבהם לעבוד בנחת.

סוויטות המלון

בקומת הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

הן שוכנות בתוך מבנה משומר הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון יוקרתי ייחודי ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובארכיטקטורה מסורתית.

יופי ופנאי

על גג מבנה מלון אוריינט במתחם הבריכה ישנו מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולים וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים נופשי המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא היוקרתי נותן למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

בקומה התחתונה של מבנה בית המלון נמצאת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

הבריכה הפנימית ממוקמת בפנים הבניין והיא מוצלת. הבריכה החיצונית צופה על נופה המרהיב של העיר ירושלים. הבריכה נמצאת באמצעו של מתחם גדול.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות טריות ומזינות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. התפריט המוצע הוא בעל אופי מיוחד מכיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות על פי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בעיצוב יוקרתי, בסגנון וברמה בינלאומית.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

במלון ישנו אולם כנסים מרווח מרהיב ומעוצב בעיצוב אקסלוסיבי המשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות המלון

החניה לכל אורחי בית המלון הינה חינם וליד בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תמצאו חומר בעניין מלונות בירושלים דילים זולים.

מלון אוריינט ירושלים הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הינו מצטיין בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני המלון ללא יוצא מן הכלל כמו בתי המלון בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. אורחי מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>