מחירים של מלונות בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

בית מלון אוריינט הינו מיזוג מעניין של בית מלון בוטיק ומלון יוקרתי המציע חווית נופש קסומה ואקסלוסיבית לנופשים במלון ולשוהים בו.

אתם מחפשים מידע עדכני אודות מחירים של מלונות בירושלים? אין צורך לבצע חיפושים יותר! הנכם נמצאים באתר הטוב ביותר. במרכז ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין של אלפי שנות עבר היסטורי. ירושלים היא עיר בעלת עבר היסטורי עשיר אשר משולב להווה עם מבט לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על המפגש המופלא הזה נמצא מלון אוריינט המספק חווית אירוח קסומה בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

חוויה בלתי נשכחת

בית מלון אוריינט הוא שילוב מיוחד של מלון בוטיק ומלון יוקרה הנותן חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

המלון הינו שותף מרכזי גם בשמירה על רצף צביונה העירוני החזותי המיוחד והעתיק של העיר.

מיקומו של המלון בבניין השימור בלב המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי מקנים לו את אופיו המעניין ונותנים את ההרגשה של מפגש מיוחד בין רוח ישנה לחדשה ומאפשר מבט למפגש נדיר בין זמן העבר לעכשווי בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בתים היסטורים בירושלים ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה המלון ישנו מתחם מרווח המציע גם חוויה וויזואלית מעניינת למתארחים בו.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה מרוממת של מגוון טעמים מעניינים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף עוצר נשימה

בית המלון מהווה חלק חשוב מעברה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד בעבודות שימור בניינים בעלי ערך היסטורי בירושלים והוא בעצמו חלק מהנוף האורבני המיוחד היפה של הבירה.

מלון אוריינט סמוך מאד למתחמי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והוא נמצא במרחק שני קילומטרים מהעיר העתיקה וסמוך לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מעניינים נוספים וסמוך גם למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות הקיימות במרכזה של הבירה.

עיצוב מרהיב

מבנה המלון בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מיזוגם המיוחד של סממנים ירושלמיים של העיר ביחד אלמנטים עכשווים הוא היוצר לבית המלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

גם קו עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן תחושה של אקסלוסיביות מודרנית לצד אווירה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על קו עיצוב אלגנטי. קיבלתם את האינפורמציה שאתם מחפשים על מחירים של מלונות בירושלים? אם לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו וננסה לעזור לכם.

נופש לחובבי אומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד גוון מסקרן של חווית אירוח קסומה המרחיבה את הדעת שבית המלון  מספק למבקרים.

חדרי מלון אוריינט

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרים של ירושלים.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים מרווחים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. חדרי האירוח והסוויטות פרושות על פני תשע קומות מבנה בית המלון.

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם עשויים ברמת גימור וברמת עיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחותם המקסימאלית של האורחים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שביניהם לעבוד בנוחות.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

הינן שוכנות בתוך מבנה משומר העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב יוקרתי מיוחד במינו ישן באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

מתקני בריאות

בקומתו התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

בבית המלון קיימות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת על גג בניין בית המלון בקומה העליונה. הבריכה נמצאת במרכזו של מתחם גדול.

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון מיוחד מגוון ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו טעים עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון וטעים ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

בגג בניין בית המלון במתחם הבריכה ישנו מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולי בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים נופשי בית המלון לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי גוף.

אולם כנסים

במלון נמצא אולם מרווח מפואר ומעוצב בעיצוב אלגנטי המשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות ואיכות

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים ללא יוצא מן הכלל ככל מלונות בארץ השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. בית מלון אוריינט הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל שהינה קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי שירות המלונאות והיא המובילה בישראל ובעלת שם רב.

צריכים נתונים בנושא מחירים של מלונות בירושלים? באתר orient-hotel.com תקבלו את החומר שחיפשתם.

החניה לכל לקוחות המלון היא בחינם וליד בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>