מלון לסופ ש בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

אתם צריכים נתונים על מלון לסופ ש בירושלים? אין סיבה לבצע חיפושים עוד! הנכם נמצאים במקום הנכון. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה רבבות מטיילים רבים מרחבי מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של מיזוגים מעניינים של ניגודים. מלון אוריינט מציע חגיגה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש קסומה ואקסלוסיבית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

חוויה מושלמת

מיקומו של מלון אוריינט בבניין המשומר בלב המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו נותנים לו את אופיו המיוחד ונותנים את ההרגשה של מפגש מיוחד בין העבר להווה ויוצר מבט לחיבור נדיר בין מסורת להווה על ידי היותו חלק מפרוייקט שימור של בתים בעלי עבר היסטורי בירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר.

מלון אוריינט ירושלים הוא שילוב מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לאורחיו.

בית מלון אוריינט הוא מיזוג ייחודי בין מסורת לחדשנות, והוא נמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בירושלים.

חוויה וויזואלית

בבניין המלון ישנו מתחם גדול הכולל בתוכו גם חוויה וויזואלית מרתקת לשוהים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה חושית של מגוון טעמים עשירים המסמלים את מאכליה של ירושלים.

נוף ייחודי

בית מלון אוריינט ירושלים מהווה חלק אינטגרלי מעברה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד בפרוייקט שימור בתים היסטוריים בעיר ירושלים והינו בעצמו חלק מנופה האורבני הייחודי הקסום של הבירה.

מלון אוריינט קרוב מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו שוכן במרחק הליכה מהעיר העתיקה וסמוך למדרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים כמו הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך גם למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכז העיר ירושלים.

עולם העיצוב

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו החדיש של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה העשויה מחומרי בנייה ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים מזרחיים המלון הוא מיזוג מרתק של סגנון בנייה עכשווית עם סגנון בנייה ישנה של בתים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות למיזוגם הכל כך מעניין של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבי פנים ואדריכלים בעלי שם עולמי. מצאתם את האינפורמציה שאתם מחפשים בקשר למלון לסופ ש בירושלים? במידה ולא, צרו קשר וננסה לעזור לכם.

מוזיאון המלון

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד רובד מסקרן של חווית אירוח קסומה המרחיבה את הדעת שבית המלון  מציע למתארחים.

החדרים של מלון אוריינט

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הינם עוצבו בעיצוב אלגנטי. חדרי האירוח והסוויטות פרושות על פני תשע קומות מבנה המלון.

הסוויטות גם הינן גדולות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, כלי מיטה נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כמו כן כל החדרים כולםשל מלון אוריינט משקיפים לעבר נופה היפה של ירושלים הניבט אל העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

הינן נמצאות בבניין שעבר תהליך שימור הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בעיצוב אקסלוסיבי מיוחד במינו מסורתי באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה מסורתית.

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מפואר מרווח בקומה תשע.

מתקני היופי והפנאי

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות מגוונות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מסקרן מגוון ומסורתי של טעמים. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

בקומה התחתונה של בניין מלון אוריינט נמצאת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

במלון אוריינט נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת על גג מבנה בית המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי המסופקים סביבה.

טיפולי היופי והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. הספא היוקרתי נותן למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

אולם הכנסים

במלון ישנו אולם כנסים גדול מפואר ומעוצב בקו אקסלוסיבי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תקראו אינפורמציה בעניין מלון לסופ ש בירושלים.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של מלונות אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני מלון אוריינט ירושלים כולם ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. בית המלון הוא מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא קיימת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי שירות המלונאות והינה המובילה בישראל ובעלת שם רב.

מלון אוריינט ירושלים מותאם לאנשים בעלי מוגבלויות שיש להם בעיית התניידות והוא מספק כניסה קלה בטיחותית ויעילה לנופשים שהם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כמתארחים בעלי מוגבלויות חווית אירוח קלה, בטוחה ומהנה באופן מירבי. החופשה במלון אוריינט תספק לנופשים בו חוויית נופש מענגת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>