בית מלון לראש השנה בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

חובבי מלון אוריינט ירושלים: הכל בנושא בית מלון לראש השנה בירושלים. העיר הקדושה לעם ישראל, קוראת אליה רבבות תיירים רבים מקצוות הארץ והעולם כולו, הינה עיר של שילובים מעניינים של ניגודים. מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת ישרוטל שהינה מהוותיקות בישראל והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה מושלמת

בית המלון הופך שותף חשוב גם בשמירה על המשכיות יופיה העירוני הוויזואלי המיוחד והעתיק של ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים נמצא במרכז העיר ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופת הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ הקודש ולהתיישב בעיר ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

מלון אוריינט הוא מיזוג מיוחד של מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לנופשיו.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין המלון ישנו איזור מרווח המכיל בנוסף חוויה אומנותית מרתקת למתארחים בו והיא משלבת בתוכה שילוב מיוחד של יצירות אומנות מודרניות עם פריטי אוסף אריכאולוגי ומפגיש מסורת מול חדשנות.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה חושית של חגיגת טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו ביחד יוצרים לנופשים במלון אוריינט חוויה מיוחדת אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

נוף עוצר נשימה

בית המלון נעשה חלק בלתי נפרד ממורשתה של העיר ובהיותו שותף נכבד בפרוייקט שימור בניינים בעלי ערך היסטורי בירושלים והינו בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי הקסום של העיר.

זאת בנוסף למיקומו המרכזי בעיר ובלבה המושבה הגרמנית שהוא איזור משופע מסעדות חנויות וגם הינו מתחם מרהיב אשר גם הינו חולש על הנוף המהפנט של העיר ירושלים.

עולם העיצוב

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המודרני של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרי בנייה שונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים מלון אוריינט ירושלים הוא חיבור מרתק של צורת בנייה עכשווית ושל סגנון בנייה עתיקה של מבנים שעברו תהליך שימור שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם הייחודי של אלמנטים מזרחיים של העיר ביחד מוטיבים בני זמננו הוא היוצר לבית המלון את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

בנוסף עיצוב הפנים שלו הינו מאד מעניין, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות עכשווית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב נקי. נושא בית מלון לראש השנה בירושלים הינו מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים חופשה בבית מלון.

הצד האומנותי

מלון אוריינט מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוצר מעניין של פריטים ארכיאולוגים מתקופתם של הטמפלרים לצד אירוח יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

החדרים של מלון אוריינט

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של ירושלים.

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם בנויים בסטנדרט גימור וברמת עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחותם המירבית של המתארחים. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שביניהם לעבוד בנחת.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרי אירוח יפים מרווחים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות מפוארות גדולות. החדרים הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה התשיעית של הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך כל היום.

הינן נמצאות בתוך מבנה משומר העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אלגנטי ייחודי עתיק באווירה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

מתקני היופי

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות בריאותיות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. התפריט המוצע הינו בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות על פי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את המזון המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה המדהים של ירושלים. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו ערב לחיך עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

המספרה מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולים רחבים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של נופשי בית המלון.

בבית המלון קיימות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת על גג מבנה בית המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים סביבה.

אולם הכנסים של המלון

האולם מתאים למפגשים עיסקיים והוא מכיל בתוכו מספר חדרי התוועדות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים המעוניינים לבצע פגישה עיסקית, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

מלון אוריינט ירושלים הוא חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי עתיר ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הוא מצטיין בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. נופשי המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומהעולם.

החניה לכל נופשי מלון אוריינט ירושלים היא חינם וליד המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

בדף זה תוכלו לגלות מידע עדכני בעניין בית מלון לראש השנה בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>