בתי מלונות יוקרה בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר היא מהמובילות בארץ והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

הנכם מבצעים חיפוש אחר מידע לגבי בתי מלונות יוקרה בירושלים? אין סיבה להשתגע יותר! הגעתם למקום הנכון. העיר המקודשת לעם ישראל, קוראת אליה רבבות אורחים רבים מרחבי מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של שילובים מיוחדים של הפכים. מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

חווית אירוח

מלון אוריינט ירושלים ממוקם במרכז העיר ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת עוד מזמנם של הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ הקודש ולהתיישב בעיר ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

מלון אוריינט ירושלים נעשה שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות צביונה העירוני החזותי היפה והעתיק של עיר הבירה.

שילוב מיוחד זה מתבטא גם מבחינה עיצובית בצורת בניין בית המלון שאופי הקו העיצובי שלו הוא עכשווי יוקרתי ומושלב ביחד עם סוג ארכיטקטורה מסורתי וברמה עולמית.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה מלון אוריינט ישנו איזור גדול הכולל בתוכו בנוסף חוויה וויזואלית מעניינת למבקרים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה המעניקה חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של העיר.

נוף עוצר נשימה

בנוסף למיקומו המרכזי בעיר ובלב המושבה הגרמנית שהינו איזור רווי מסעדות חנויות וגם הינו איזור מרהיב אשר גם הינו צופה על פני הנוף המרהיב של העיר.

בית המלון נעשה חלק חשוב מההיסטוריה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד מתהליך שימור מבנים בעלי ערך היסטורי בירושלים והוא בעצמו חלק מנופה העירוני הייחודי הקסום של העיר.

עולם העיצוב

מבנה המלון מורכב מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. מבנה המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בישראל הודות לשילובם הכל כך מעניין של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבי פנים ואדריכלים בעלי שם עולמי. עניין בתי מלונות יוקרה בירושלים בהחלט מעסיק אנשים המתכננים חופשה בבית מלון.

מלון אוריינט ואומנות

מלון אוריינט ירושלים אוצר בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים הכולל אוסף מעניין של פריטים עתיקים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

החדרים של מלון אוריינט

במלון ישנם 243 חדרים יפים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. החדרים הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

כל חדרי המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של ירושלים.

החדרים והסוויטות של המלון הינם עשויים בסטנדרט גימור ובעיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחיותם המקסימאלית של המתארחים. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בד, מצעים נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

סוויטות בית המלון

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

הן נמצאות במבנה משומר הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אלגנטי ייחודי עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

מתקני היופי

בגג מבנה מלון אוריינט במתחם הבריכה ישנו מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולי בריאות וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים מתארחי המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במקום. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי אסתטיקה ונותן מגוון פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

מספרת בית המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצוב שיער וטיפולי שיער מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של אורחי בית המלון.

הבריכה הפנימית ממוקמת בתוך המבנה והינה מקורה. הבריכה החיצונית משקיפה אל עבר היפה של הבירה. הבריכה נמצאת במרכזו של איזור גדול.

חדר האוכל של בית המלון הוא חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק למתארחים בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט העשיר, הטרי והטעים המוצע בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מעניין מגוון ואותנטי של טעמים. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב יוקרתי, באווירה וברמה בינלאומית.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

במלון ישנו אולם כנסים רחב-ידיים מרהיב ומעוצב בקו אקסלוסיבי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות מעל הכל

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של בתי מלון אקסלוסיבים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. המלון הוא מבית רשת ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא פועלת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחום שירות המלונאות והינה הראשונה בארץ ובעלת מוניטין רב.

עורכים חיפוש אחר מידע עדכני על בתי מלונות יוקרה בירושלים? כאן באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תגלו את החומר שחיפשתם.

החניה לכל נופשי בית המלון הינה חינם ובקירבת בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חווית אירוח מפנקת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>