בית מלון בירושלים ברגע האחרון

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר הינה מהראשונות בישראל והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

הנכם מחפשים אחר מידע אודות בית מלון בירושלים ברגע האחרון? אל תחפשו יותר! הגעתם למקום הנכון. העיר המקודשת לעם ישראל, סוחפת אליה המוני מטיילים רבים מקצוות הארץ והעולם כולו, הינה עיר של שילובים מיוחדים של הפכים. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

אירוח ברמה אחרת

בית מלון אוריינט הוא מיזוג ייחודי בין מסורת לחדשנות, ונמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק מפרויקט שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

שילוב מיוחד זה מתבטא בנוסף מבחינה עיצובית בצורת מבנה המלון שאופי הקו העיצובי שלו הינו חדשני איכותי וממוזג יחד עם סגנון ארכיטקטורה ישן בסטנדרט עולמית.

מלון אוריינט ממוקם בלב ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מזמנם של הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירתה ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

חוויה אומנותית

בבניין בית המלון ישנו איזור גדול הכולל גם חוויה וויזואלית מעניינת לאורחים בו והינה משלבת בתוכה שילוב ייחודי של אומנות עכשווית עם פריטים ארכיאולוגים המפגיש עבר מול הווה.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת המעניקה חוויה מרוממת של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו ביחד יוצרים לאורחים בבית המלון חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

נוף ייחודי

והודות למיקומו המרכזי בעיר ובלב המושבה הגרמנית שהוא איזור משופע מסעדות בוטיקים וגם הוא מתחם מרהיב אשר גם הוא חולש על הנוף היפה של הבירה.

המלון נחשב חלק חשוב מההיסטוריה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד מתהליך שימור בתים היסטוריים בעיר והינו בעצמו חלק מהנוף האורבני הייחודי היפה של ירושלים.

עולם העיצוב

בניין המלון בנוי מעשר קומות וממוזג יחד עם בניין משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. שילובם הייחודי של אלמנטים מזרחיים של העיר יחד עם מוטיבים מודרניים הוא הנותן לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבים ואדריכלים בעלי שם עולמי. מצאתם את האינפורמציה שחיפשתם על בית מלון בירושלים ברגע האחרון? במידה ולא, צרו קשר ונשתדל לענות לכם.

אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד גוון מסקרן של חווית אירוח קסומה המעשירה את הדעת שבית המלון  מספק למבקרים.

החדרים

החדרים והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים באיכות גימור וברמת עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחותם המקסימאלית של המתארחים. ברוב חדרי המלון ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, מצעים נקיים, רכים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרי אירוח יפים גדולים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. חדרי האירוח הינם מרווחים ובגודל 36 מ"ר.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה החורפיים של ירושלים.

סוויטות בית המלון

כל הסוויטות הינן צמודות לפרוזדור פרטי מפואר רחב בקומה תשע.

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לגינה פרטית שגודלה 36 מ"ר.

מתקני היופי

במלון אוריינט נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג בניין המלון בקומה העשירית. הבריכה נמצאת באמצעו של איזור ענק.

בקומתו התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים שוכנת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה למתארחים בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט הססגוני, האיכותי והטעים המוצע בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון ייחודי עשיר ומסורתי של טעמים. צוות המלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו טעים עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

טיפולי היופי והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי מציע טיפולי יופי ומספק שפע פעילויות בריאותיות נוספות כייפיות ביותר.

כנסים

אולם הכנסים מתאים לפגישות עסקיות והינו כולל בתוכו כמה חדרי ישיבות לאנשי עסקים וללקוחות פרטיים המבקשים לבצע מפגש עיסקי, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות המלון

באתר orient-hotel.com תוכלו למצוא מידע עדכני אודות בית מלון בירושלים ברגע האחרון.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט ירושלים היא בחינם ובקירבת המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל היא מותג נודע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. המלון הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ שהינה קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי שירות המלונאות והינה הראשונה במדינת ישראל ובעלת מוניטין רב.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>