מלון ספא לזוגות בירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

מלון אוריינט הוא חיבור ייחודי של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש בלתי נשכחת ואקסלוסיבית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

הנכם מחפשים מידע בנושא מלון ספא לזוגות בירושלים? אל לכם לחפש יותר! הגעתם למקום הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה אלפי אורחים רבים מכל קצוות ישראל והעולם כולו, הינה עיר של חיבורים מעניינים של ניגודים. העיר היא עיר בעלת עבר מפואר אשר ממוזג למציאות עכשווית עם אופק לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף הקסום ובדיוק על החיבור המופלא הזה נמצא מלון אוריינט המספק חווית נופש עשירה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

חווית אירוח

מלון אוריינט ירושלים ממוקם בלב ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת כבר מימי הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ הקודש ולהתמקם בבירה ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

בית המלון הינו שילוב ייחודי של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית נופש יוקרתית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

בית מלון אוריינט הוא חיבור מעניין בין הישן לחדש, ונמצא במבנה משומר כחלק מתנופת שימור בתים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין בית המלון ישנו לובי מרווח המציע גם חוויה חזותית מרתקת לאורחים בו.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה המעניקה חוויה בלתי נשכחת של חגיגת טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר.

לב עיר הבירה

בית המלון קרוב מאד למוקדי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו נמצא במרחק הליכה מהעיר העתיקה ובסמיכות למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים מעניינים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מקומות תיירותים רבים מעניינים אחרים וסמוך בנוסף למוקדי פעילויות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות במרכז העיר ירושלים.

בית המלון מהווה חלק חשוב מההיסטוריה של ירושלים ובהיותו שותף נכבד מתהליך שימור בניינים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והינו בעצמו חלק מהנוף האורבני הייחודי היפה של ירושלים.

עולם העיצוב

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו החדיש של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה המעוצבת מחומרים ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים בית המלון הינו מיזוג מרתק של סגנון בנייה בת זמננו ושל סגנון בנייה עתיקה של בתים ישנים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בישראל הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה המודרנית ממזגת ישן עם חדש.

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי מעצבי פנים ואדריכלים בעלי שם עולמי. עניין מלון ספא לזוגות בירושלים בהחלט מטריד מטיילים רבים המתכננים נופש בבית המלון.

מוזיאון המלון

המלון מכיל בתוכו בנוסף את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוסף מעניין של פריטים היסטוריים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות בנות זמננו.

החדרים של המלון

כל החדרים והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הם מעוצבים בסטייל אקסלוסיבי. החדרים הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם עשויים באיכות גימור וברמת עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחותם המירבית של הנופשים. ברוב החדרים ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, מצעים נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של העיר.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לגינה פרטית בגודל 36 מ"ר.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך כל היום.

מתקני הבריאות

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הוא חדר אוכל מרווח, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק לאורחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט העשיר, הרענן והמענג המוצע בו. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מיוחד עשיר ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה הקסום של ירושלים. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו מענג עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומגוון עשיר של יינות איכותיים.

הבריכה הפנימית שוכנת בפנים המבנה והינה מוצלת. הבריכה החיצונית משקיפה על נופה הציורי של הבירה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני ספורט ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים סביבה.

בגג מבנה המלון באיזור הבריכה קיים מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולים וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים מתארחי מלון אוריינט לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במקום. הספא האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

בקומה התחתונה של מבנה בית המלון ישנה מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים

האולם מתאים לפגישות עסקיות והוא מכיל בתוכו מספר חדרי התוועדות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים המעוניינים לקיים פגישה עיסקית, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

שירות ואיכות

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כמותג בענף השירות המלונאי כולו. נופשי מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

מלון אוריינט מונגש לנכים אשר להם בעיית התניידות והוא מאפשר גישה קלה בטיחותית ויעילה ללקוחות אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כאורחים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח נוחה, בטיחותית וכייפית באופן מירבי. חופשה במלון אוריינט תבטיח לאורחים בו חווית אירוח מענגת באווירה מיוחדת של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו לקרוא אינפורמציה בנושא מלון ספא לזוגות בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>