מלונות בירושלים ללילה אחד

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

בית מלון אוריינט הוא שילוב ייחודי של מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המעניק חווית נופש מהממת ואיכותית לאורחים בבית המלון ולשוהים בו.

orient-hotel.com: הכל על מלונות בירושלים ללילה אחד. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה המוני מטיילים רבים מרחבי מדינת ישראל והעולם כולו, הינה עיר של שילובים מיוחדים של הפכים. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חוויה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של הבירה ירושלים.

אירוח ברמה גבוהה

בית המלון הינו שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות נופה העירוני החזותי הייחודי והמסורתי של ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים שוכן במרכז העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מימי הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתמקם בעיר ירושלים, במחצית המאה ה- 19.

מלון אוריינט ירושלים הינו מיזוג מעניין של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לנופשיו.

חוויה וויזואלית

בבניין המלון ישנו מתחם גדול המכיל בנוסף חוויה חזותית מעניינת לאורחים בו.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה היוצרת חוויה מרוממת של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד יוצרים למתארחים במלון חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

לב עיר הבירה

בנוסף למיקומו המרכזי ובמרכז המושבה הגרמנית שהינו איזור משופע מסעדות בוטיקים וגם הינו מתחם ציורי אשר גם הינו צופה על פני כל נופה המרהיב של העיר.

הודות למיקומו של בית המלון בלב העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

דיזיין

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבי פנים ואדריכלים בעלי שם עולמי. נושא מלונות בירושלים ללילה אחד בהחלט מעסיק לא מעט מטיילים המתכננים נופש בבית המלון.

מבנה המלון מורכב מעשר קומות וצמוד יחד עם מבנה משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. בניין בית המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בארץ הודות למיזוגם הכל כך מעניין של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

אומנות

מלון אוריינט מכיל בתוכו גם את מוזיאון הטמפלרים הכולל אוסף מעניין של פריטים עתיקים מתקופתם של הטמפלרים לצד הצגת יצירות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות עכשוויות.

חדרי בית המלון

במלון ישנם 243 חדרי אירוח יפים מרווחים ונקיים ומתוכם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות בניין המלון.

כמו כן כל החדרים כולםשל המלון פונים לעבר הנוף המדהים של ירושלים הניבט אל העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

החדרים והסוויטות של המלון הינם מתוכננים באיכות גימור ובעיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחותם המקסימאלית של האורחים. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, מצעים נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

סוויטות המלון

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לגינה פרטית וגודלה 36 מ"ר.

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך כל היום.

מתקני הבריאות של המלון

חדר האוכל של מלון אוריינט ירושלים הינו חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומעניק לאורחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט העשיר, הטרי והטעים המוצע בו. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון ייחודי מגוון ומסורתי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על הנוף הקסום של ירושלים. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו טעים מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

מספרת בית המלון גדולה אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצובי שיער וטיפולים מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של שוהי בית המלון.

במלון אוריינט קיימות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה לעבר נופה הציורי של ירושלים. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה המסופקים סביבותיה.

טיפולי היופי והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי בית המלון. הספא האקסלוסיבי נותן טיפולי יופי ומציע שלל פעילויות בריאותיות נוספות מפנקות ביותר.

אולם כנסים

בבית המלון ישנו אולם כנסים גדול מפואר ומעוצב בעיצוב אקסלוסיבי המשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות מעל הכל

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון כולם ככל בתי המלון בארץ השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מהמחמירים ביותר. בית מלון אוריינט הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחום שירות המלונאות והינה הראשונה בישראל ובעלת מוניטין רב.

כאן תקראו אינפורמציה לגבי מלונות בירושלים ללילה אחד.

החניה לכל נופשי מלון אוריינט הינה בחינם וסמוכה בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מושלמת באווירה קסומה של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>