מלונות לסוף שבוע בירושלים

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

orient-hotel.com: כל האינפורמציה על מלונות לסוף שבוע בירושלים. בלב ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם של אלפי שנות היסטוריה. בית מלון אוריינט ירושלים מציע חוויה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של העיר ירושלים.

בית מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל שהינה מהראשונות בארץ והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חווית אירוח

שילוב מיוחד זה מתבטא גם מבחינה עיצובית בצורת בניין המלון שצורת העיצוב שלו הינו חדשני אקסלוסיבי וממוזג יחד עם סגנון ארכיטקטורה ישן בסטנדרט בינלאומית.

בית המלון נעשה שותף מרכזי גם בשמירה על המשכיות צביונה העירוני החזותי הייחודי והמסורתי של הבירה.

מלון אוריינט ירושלים שוכן במרכז העיר, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מזמנם של הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ הקודש ולהתמקם בעיר ירושלים, מאמצע המאה ה- 19.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין בית המלון ישנו איזור מרווח המכיל בנוסף חוויה וויזואלית מעניינת לאורחים בו והיא אוגדת בתוכה שילוב ייחודי של יצירות אומנות מודרניות יחד עם פריטי ארכיאולוגיה המחבר חדש מול ישן.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה חושית של חגיגת טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

נוף ייחודי

והודות למיקומו המרכזי ובלב המושבה הגרמנית שהינו איזור משופע מסעדות בוטיקים וגם הוא מתחם מרהיב אשר גם הינו חולש על הנוף המהפנט של העיר.

הודות למיקומו של בית המלון בלב העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל וקבעו בה את מושבם.

עיצוב

מבנה בית המלון מורכב מעשר קומות וצמוד יחד עם מבנה משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מיזוגם הייחודי של סממנים מזרחיים של העיר ביחד סממנים עכשווים הינו היוצר לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המיוחד בנוף הירושלמי.

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי בוצע על ידי אנשי עיצוב ואדריכלים בעלי שם עולמי. קיבלתם את המידע שאתם צריכים על מלונות לסוף שבוע בירושלים? במידה ולא, אתם מוזמנים לפנות אלינו וננסה לסייע לכם.

מלון אוריינט ואומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד גוון ייחודי של חווית נופש קסומה המעשירה את הדעת שבית המלון  נותן לנופשים.

החדרים

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה החורפיים של ירושלים.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הינם בעיצוב בעיצוב אקסלוסיבי. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע קומות בניין המלון.

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לערוצי כבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מפואר גדול בקומה התשיעית.

מתקני הבריאות

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית עשירה, הודות לתפריט העשיר, הטרי והטעים המוצע בו. הארוחות המוצעות הינן בעלות מגוון מיוחד מגוון ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל תודעת שירות גבוה. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו ערב לחיך מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

במלון נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה על נופה היפה של הבירה. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי המסופקים בסביבתה.

על גג מבנה המלון באיזור הבריכה ישנו מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק פעילויות בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים נופשי מלון אוריינט לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים המסופקים במקום. הספא האקסלוסיבי נותן טיפולי יופי ומספק מגוון פעילויות נוספות מפנקות ביותר.

בקומתו התחתונה של בניין מלון אוריינט ירושלים נמצאת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים של המלון

במלון ישנו אולם מרווח מרהיב ומעוצב בעיצוב אקסלוסיבי ומשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

בית המלון הוא חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות מקצועי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הינו מצטיין בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. בית מלון אוריינט הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בארץ שהינה קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחומי השירות המלונאי והינה המובילה במדינת ישראל ובעלת שם רב.

החניה לכל אורחי בית המלון הינה בחינם ובקירבת בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

בדף זה תגלו חומר על מלונות לסוף שבוע בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>