מלונות יוקרה בירושלים 5 כוכבים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

אתם צריכים נתונים בנושא מלונות יוקרה בירושלים 5 כוכבים? אין צורך לחפש יותר! אתם נמצאים באתר הנכון. בעיר ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא במשך אלפי שנות היסטוריה. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חוויה צבעונית של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

בית מלון אוריינט הינו שילוב מיוחד של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המציע חווית אירוח מהממת ויוקרתית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

אירוח ברמה אחרת

מיקומו של המלון במבנה המשומר ברחבי המושבה הגרמנית הישנה וקו סיגנונו נותנים לו את אופיו המיוחד ויוצרים את האווירה של שילוב קסום בין העבר להווה ויוצר הצצה למפגש נדיר בין זמן העבר לימינו על ידי היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בניינים בעלי עבר היסטורי בירושלים ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב ייחודי של מלון בוטיק ומלון יוקרה המציע חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לנופשיו.

המלון הינו שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף צביונה האורבני החזותי היפה והעתיק של ירושלים.

חוויה אומנותית

בבניין המלון ישנו מתחם מרווח הכולל בתוכו גם חוויה וויזואלית מעניינת למבקרים בו והינה אוגדת בתוכה שילוב מיוחד של אומנות עכשווית עם אוסף פריטים ארכיאולוגי ומפגיש עבר מול הווה.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה מדהימה של חגיגת טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של ירושלים כל אלו גם יחד נותנים למתארחים בבית המלון חוויה מיוחדת אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

לב עיר הבירה

המלון אוריינט נעשה חלק חשוב מההיסטוריה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד מתהליך שימור בניינים היסטוריים בעיר ירושלים והריהו בעצמו חלק מנופה העירוני המיוחד הקסום של ירושלים.

מלון אוריינט סמוך מאד לאיזורי בילוי חשובים נוספים בעיר והוא ממוקם במרחק שני קילומטרים מהעיר העתיקה והוא קרוב לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים כמו הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים אחרים וסמוך גם למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכז ירושלים.

עיצוב מרהיב

בניין המלון מורכב מעשר קומות וממוזג יחד עם בניין משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. שילובם הייחודי של אלמנטים מזרחיים של העיר יחד עם מוטיבים מודרניים הוא היוצר לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו המעניין בנוף הירושלמי.

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי נעשה על ידי מעצבי פנים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. עניין מלונות יוקרה בירושלים 5 כוכבים הינו מעלה שאלות בקרב לא מעט מטיילים המתכננים נופש בבית המלון.

מוזיאון המלון

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד גוון מעניין של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מספק לשוהים בו.

חדרי בית המלון

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של ירושלים.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הינם בעיצוב בקו יוקרתי. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות מבנה בית המלון.

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, מצעים נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת ויציאה לגינה פרטית בגודל 36 מ"ר.

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

מתקני היופי

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומספק לאורחים בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט הססגוני, הטרי והערב המוצע בו. תפריט האוכל המוצע הינו בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות לפי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף המרהיב של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בסגנון אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

על גג מבנה מלון אוריינט באיזור הבריכה קיים מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולים וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים מתארחי המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במקום. הספא היוקרתי מציע יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

במלון אוריינט קיימות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית שוכנת על גג מבנה המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף משלל טיפולי בריאות ויופי הניתנים בסביבתה.

מספרת בית המלון מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולי שיער מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של אורחי בית המלון.

אולם הכנסים של המלון

בבית המלון ישנו אולם רחב-ידיים מרהיב ומעוצב בעיצוב אקסלוסיבי המשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות המלון

החניה לכל מתארחי המלון הינה בחינם וליד המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים הינו חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בארץ וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי איכותי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הוא מצטיין בשירות מקצועי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת ידועים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. המלון הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל שהינה פועלת כבר מאז  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי השירות המלונאי והינה המובילה בארץ ובעלת שם רב.

בדף זה תוכלו לקרוא מידע עדכני בנושא מלונות יוקרה בירושלים 5 כוכבים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>