אוריינט ירושלים הרגע האחרון

מבצעים חמים

מלון אוריינט

אתם צריכים נתונים אודות אוריינט ירושלים הרגע האחרון? אין צורך לשבור את הראש יותר. אתם נמצאים במקום הנכון. בלב ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם במשך אלפי שנות היסטוריה. העיר היא עיר בעלת עבר היסטורי עשיר שהינו משולב לחיים מודרניים עם פנים לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף היפה ובדיוק על החיבור הייחודי הזה שוכן מלון אוריינט המספק חווית אירוח מפנקת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר הינה מהמובילות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה בלתי נשכחת

המלון הופך שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות נופה העירוני הוויזואלי המיוחד והעתיק של ירושלים.

מיקומו של המלון בבניין שעבר תהליך שימור ברחבי המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו נותנים לו את מראהו הייחודי ונותנים את האווירה של חיבור מרתק בין העבר להווה ונותן הצצה להתמזגות נדיר בין עבר לימינו על ידי היותו חלק מפרוייקט שימורם של בניינים בעלי עבר היסטורי בירושלים ובנוסף גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

המלון הינו מיזוג מסקרן של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

חוויה אומנותית

בבניין מלון אוריינט ישנו מתחם גדול המכיל בנוסף חוויה וויזואלית מרתקת לשוהים בו והיא אוצרת בתוכה חיבור מיוחד של אומנות עכשווית עם פריטי אוסף אריכאולוגי ומפגיש עבר מול הווה.

אוכל מושלם

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו יחד מספקים למתארחים במלון אוריינט חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הלב ואת הנשמה.

לב עיר הבירה

המלון מהווה חלק חשוב ממורשתה של העיר והינו שותף נכבד בעבודות שימור בניינים היסטוריים בעיר ירושלים והינו בעצמו חלק מהנוף העירוני הייחודי היפה של ירושלים.

המלון קרוב מאד לאיזורי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו שוכן במרחק שני קילומטרים מן העיר העתיקה והוא קרוב למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים מעניינים כמו הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים נוספים וקרוב גם למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות במרכזה של ירושלים.

עיצוב

מבחינת עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרים ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים מזרחיים מלון אוריינט ירושלים הוא חיבור ייחודי של סגנון בנייה בת זמננו עם סגנון בנייה מסורתית של מבנים עתיקים שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות היפים בארץ הודות למיזוגם הכל כך ייחודי של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים היפים בעיר ובארץ. עניין אוריינט ירושלים הרגע האחרון לרוב מעלה שאלות בקרב אנשים המתכננים חופשה בבית מלון.

מלון אוריינט ואומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד רובד מסקרן של חווית אירוח מדהימה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  נותן למבקרים.

החדרים של המלון

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם מתוכננים בסטנדרט גימור וברמת עיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחותם המירבית של האורחים. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של מלון אוריינט משקיפים לכיוון נופה היפה של העיר הניבט אל עבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

כל החדרים והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הם עוצבו בסטייל אקסלוסיבי. חדרי האירוח הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לגינה פרטית וגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מהודר גדול בקומה תשע.

מתקני היופי והפנאי

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית שוכנת בגג מבנה המלון בקומה עשר. הבריכה נמצאת באמצעו של איזור מרווח.

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית מענגת, הודות לתפריט המגוון, הטרי והערב המוגש בו. הארוחות המוגשות הינן בעלות מגוון מעניין עשיר ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל רמת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו ערב לחיך עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן יותר מ- 70 טיפולי בריאות.

המספרה מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולים רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של שוהי בית המלון.

אולם הכנסים של המלון

במלון ישנו אולם כנסים גדול מרהיב ומעוצב בקו אלגנטי המשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

מחפשים אינפורמציה על אוריינט ירושלים הרגע האחרון? באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תוכלו למצוא את מה שחיפשתם.

מלון אוריינט הינו חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הוא מצטיין בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כשם דבר בענף המלונאות כולו. נופשי המלון הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

החניה לכל לקוחות המלון היא בחינם וליד בית המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. החופשה במלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה ייחודית של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>