מלון בירושלים והסביבה עם בריכה

מבצעים חמים

אוריינט ירושלים

הנכם מבצעים חיפוש אחר מידע לגבי מלון בירושלים והסביבה עם בריכה? אין צורך לבצע חיפושים עוד! הגעתם לאתר הנכון. בלב ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין של אלפי שנות היסטוריה. מלון אוריינט מציע חגיגה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בלב ליבה של הבירה ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים הוא מיזוג ייחודי של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המציע חווית אירוח בלתי נשכחת ויוקרתית לנופשים במלון ולשוהים בו.

חוויה מושלמת

המלון הינו שותף מרכזי גם בשמירה על רצף יופיה העירוני הוויזואלי המיוחד והמסורתי של ירושלים.

מיקומו של המלון במבנה שעבר תהליך שימור בלב המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי נותנים לו את מראהו הייחודי ונותנים את ההרגשה של חיבור מדהים בין העבר להווה ויוצר הצצה לחיבור נדיר בין תקופות קודמות למודרניזציה על ידי היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של מבנים בעלי עבר היסטורי בירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר ירושלים.

שילוב מעניין זה מתבטא גם מבחינה עיצובית בצורת בניין בית המלון שאופי העיצוב שלו הוא מודרני יוקרתי וממוזג ביחד עם אופי ארכיטקטורה עתיק וברמה עולמית.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

במבנה מלון אוריינט ישנו מתחם גדול המכיל גם חוויה אומנותית מעניינת למתארחים בו והינה אוצרת בתוכה חיבור מסקרן של אומנות עכשווית יחד עם פריטים ארכיאולוגים המפגיש מסורת מול חדשנות.

אוכל גורמה

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מענגת היוצרת חוויה מרוממת של חגיגת טעמים מענגים המסמלים את מאכליה של העיר.

נוף עוצר נשימה

הודות למיקום של בית המלון במרכז העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נוסדה באמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר עלו לארץ והקימו בה את מושבם.

זאת בנוסף למיקומו בלב העיר ובלב המושבה הגרמנית שהינו איזור רווי מסעדות חנויות וגם הוא מתחם מרהיב אשר גם הינו חולש על פני נופה המהפנט של העיר ירושלים.

דיזיין

המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים המרהיבים בעיר ובארץ. קראתם על האינפורמציה שחיפשתם בעניין מלון בירושלים והסביבה עם בריכה? במידה ולא, צרו קשר וננסה לסייע לכם.

מבנה מלון אוריינט ירושלים מורכב מעשר קומות וצמוד יחד עם מבנה שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. בניין בית המלון נחשב לאחד מהמלונות המיוחדים בארץ הודות לשילובם הכל כך ייחודי של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ואומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד גוון ייחודי של חווית נופש מדהימה המעשירה את הדעת שבית המלון  מספק לשוהים בו.

חדרי מלון אוריינט

כמו כן כל החדרים ללא יוצא מן הכלל של בית המלון צופים אל נופה היפה של העיר הניבט אל העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרי אירוח יפים מרווחים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות מרווחות. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע קומות מבנה המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

הן נמצאות בתוך מבנה משומר הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון יוקרתי ייחודי עתיק באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מפואר גדול בקומה התשיעית.

מתקני הבריאות של המלון

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל רחב ידיים, מפואר ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק למתארחים בו חוויה קולינרית ייחודית, הודות לתפריט הססגוני, הטרי והמענג המוגש בו. תפריט האוכל המוצע הינו בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות על פי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת מלון אוריינט ירושלים היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר הנוף היפה של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון יוקרתי, בסגנון וברמה בינלאומית.

מספרת המלון מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצובי שיער וטיפולים מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של שוהי בית המלון.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים המבנה והיא מוצלת. הבריכה החיצונית נמצאת בגג מבנה המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים סביבותיה.

על גג בניין המלון באיזור הבריכה נמצא מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולים וטיפולי יופי אשר בו יכולים אורחי מלון אוריינט לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

אולם כנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

שירות ואיכות

החניה לכל אורחי מלון אוריינט ירושלים הינה בחינם ובקירבת המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לאורחים בו חוויית נופש מפנקת באווירה מיוחדת של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים הוא חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות איכותי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות רב שנים הוא נודע בשירות איכותי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. אורחי בית מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

צריכים מידע עדכני בנושא מלון בירושלים והסביבה עם בריכה? ב- orient-hotel.com תוכלו לגלות את מה שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>