מלון ישרוטל אוריינט טלפון

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

אתם מבצעים חיפוש אחר נתונים בנושא מלון ישרוטל אוריינט טלפון? אין סיבה לשבור את הראש יותר. הגעתם לאתר הטוב ביותר. בבירת ישראל ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין של אלפי שנות עבר היסטורי. העיר היא עיר בעלת עבר קדום עשיר שהינו מחובר למציאות עכשווית עם אופק לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף הקסום ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית אירוח קסומה מיוחדת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט ירושלים הוא חיבור מעניין של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המספק חווית נופש בלתי נשכחת ויוקרתית למתארחים בבית המלון ולשוהים בו.

חוויה בלתי נשכחת

בית המלון נמצא במרכז העיר ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופתם של הטמפלרים שהיו אזרחים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מרכז חייהם אל ארץ ישראל ולהתמקם בבירה ירושלים, ממחצית המאה ה- 19.

מלון אוריינט הוא מיזוג מסקרן של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לנופשיו.

מלון אוריינט הופך שותף חשוב גם בשמירה על רצף צביונה העירוני הוויזואלי היפה והמסורתי של העיר.

חוויה אומנותית

במבנה מלון אוריינט ישנו איזור גדול הכולל בתוכו גם חוויה אומנותית מעניינת למבקרים בו והינה משלבת בתוכה שילוב מיוחד של אומנות מודרנית יחד עם פריטי אוסף אריכאולוגי המחבר עבר מול הווה.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה מענגת חושים של חגיגת טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו ביחד יוצרים למתארחים במלון אוריינט חוויה מיוחדת אשר מעניקה גם את הרוח וגם את הגוף.

נוף ייחודי

והודות למיקומו בלב העיר ובלבה המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות חנויות וגם הוא איזור ציורי אשר גם הוא חולש על נופה המרהיב של העיר ירושלים.

הודות למיקומו של בית המלון במרכזה של העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר הוקמה במחצית המאה התשע-עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ והקימו בה את מושבם.

חוויה לעיניים

מבחינת קו עיצובו הארכיטקטוני וסגנון עיצובו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, מלון אוריינט נחשב לפנינת עיצוב נדירה הבנויה מחומרים ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים מלון אוריינט הוא שילוב מרתק של סגנון בנייה עכשווית ושל סגנון בנייה עתיקה של בניינים ישנים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. שילובם הייחודי של אלמנטים ירושלמיים של העיר ביחד סממנים חדשניים הוא הנותן לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

בנוסף עיצוב הפנים שלו הינו מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של יוקרה עכשווית לצד תחושה של זמנים עברו כל זאת תוך שמירה קפדנית על סטייל עיצוב נקי. מצאתם את המידע שחיפשתם בעניין מלון ישרוטל אוריינט טלפון? אם לא, פנו אלינו וננסה לסייע לכם.

נופש לחובבי אומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד גוון ייחודי של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שבית המלון  נותן לנופשים.

חדרים

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם עשויים באיכות גימור וברמת עיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והינם מאובזרים לנוחיותם המירבית של הנופשים. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

בבית המלון ישנם 243 חדרים יפים מרווחים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. החדרים הם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מוסקים בחימום תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של ירושלים.

סוויטות בית המלון

הינן שוכנות בבניין משומר העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אלגנטי ייחודי מסורתי ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה עתיקה.

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות בכל היום.

בריאות

תפריט חדר האוכל של בית המלון מכיל ארוחות מגוונות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. התפריט המוגש הוא בעל אופי מיוחד מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את המזון המוגש בהתאם. צוות מלצרים ועובדי מטבח הינו צוות מקצועי ונעים בניצוחו של שף המלון ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אקסלוסיבי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

בגג מבנה המלון במתחם הבריכה ישנו מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולים וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים אורחי המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במקום. הספא האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי גוף.

הבריכה הפנימית שוכנת בתוך הבניין והיא מוצלת. הבריכה החיצונית שוכנת על גג מבנה המלון בקומה עשר. הבריכה ממוקמת במרכזו של מתחם ענק.

בקומה התחתונה של מבנה מלון אוריינט ממוקמת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם כנסים

גם הלקוחות הפרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

איכות ללא פשרות

בית המלון מונגש לנכים אשר להם בעיית נגישות והוא מספק כניסה נוחה בטוחה ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות כדי לספק גם להם כאורחים בעלי מוגבלויות חווית אירוח קלה, בטוחה ומהנה באופן מירבי. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח למתארחים בו חווית אירוח מושלמת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים הוא חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בארץ וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי מקצועי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הוא מצטיין בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כמותג בענף המלונאות כולו. בית מלון אוריינט הינו מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל שהינה קיימת כבר מאז  1980, עם ניסיון רב בתחום השירות המלונאי והינה המובילה בישראל ובעלת שם רב.

באתר זה תקראו אינפורמציה על מלון ישרוטל אוריינט טלפון.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>