מבצעים בתי מלון בירושלים

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

אתם מבצעים חיפוש אחר אינפורמציה לגבי מבצעים בתי מלון בירושלים? אין סיבה לבצע חיפושים יותר! הגעתם למקום הנכון. העיר הקדושה לעם ישראל, מושכת אליה המוני תיירים רבים מקצוות מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של חיבורים מעניינים של ניגודים. ירושלים היא עיר בעלת עבר עשיר אשר ממוזג להווה עם מבט לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על המפגש הייחודי הזה נמצא מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית נופש מפנקת בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר הינה מהוותיקות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה בלתי נשכחת

שילוב ייחודי זה מתבטא בנוסף מבחינה עיצובית בארכיטקטורת מבנה בית המלון שסגנון הקו העיצובי שלו הינו מודרני מושקע וממוזג יחד עם סוג ארכיטקטורה מסורתי וברמה עולמית.

מיקומו של בית המלון בבניין השימור ברחבי המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו מקנים לו את אופיו המיוחד ומעבירים את האווירה של חיבור קסום בין ישן לחדש ומאפשר מבט לנקודת מפגש נדיר בין מסורת לימינו על ידי היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של מבנים היסטורים בירושלים ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר ירושלים.

בית המלון נעשה שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות יופיה האורבני הוויזואלי המיוחד והמסורתי של עיר הבירה.

חוויה וויזואלית

בבניין המלון ישנו מתחם גדול המכיל גם חוויה וויזואלית מעניינת לאורחים בו.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה הנותנת חוויה חושית של מגוון טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו יחד יוצרים לשוהים בבית המלון חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הנפש והגוף.

מיקום ונוף

המלון אוריינט נעשה שותף חשוב מההיסטוריה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד מתהליך שימור מבנים היסטוריים בעיר והוא בעצמו חלק מנופה האורבני המיוחד היפה של העיר.

זאת בנוסף למיקומו במרכזה של העיר ובלב המושבה הגרמנית שהוא איזור משופע מסעדות חנויות וגם הוא מתחם ציורי אשר גם הוא צופה על פני כל הנוף המהפנט של העיר ירושלים.

עולם העיצוב

המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים המרהיבים בעיר ובארץ. קראתם על האינפורמציה שאתם צריכים על מבצעים בתי מלון בירושלים? במידה ולא, צרו קשר ונשמח לעזור לכם.

מבנה בית המלון מורכב מעשר קומות וממוזג יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. בניין המלון נחשב לאחד מהמלונות היפים בארץ הודות לחיבורם הכל כך מעניין של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת מרהיבים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד גוון מסקרן של חווית אירוח קסומה המעשירה את הדעת שהמלון  מספק למבקרים.

החדרים

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של העיר.

הסוויטות גם הינן מרווחות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעליים, מצעים נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון כולם הם עוצבו בסטייל אקסלוסיבי. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות מבנה בית המלון.

סוויטות בית המלון

כל הסוויטות הינן מחוברות לטרקלין פרטי מפואר גדול בקומה תשע.

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם אפשרות יציאה לחצר פרטית וגודלה 36 מ"ר.

מתקני הבריאות של המלון

טיפולי היופי ופנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקני בריאות רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. ספא "יערות הכרמל" היוקרתי נותן יותר מ- 70 טיפולי גוף.

המספרה מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון רחב של עיצובי שיער וטיפולים רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המירבית של שוהי בית המלון.

במלון אוריינט נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה על הנוף היפה של העיר ירושלים. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ויופי המסופקים בסביבתה.

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל גדול, מפואר ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומספק למתארחים בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט המגוון, הטרי והמענג המוצע בו. התפריט המוצע הוא בעל אופי ייחודי מכיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמותיהן של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל המוצע בהתאם. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים מגוון וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

אולם כנסים

אולם הכנסים מותאם לפגישות עסקיות והוא מכיל בתוכו כמה חדרי התוועדות ללקוחות עיסקיים וללקוחות פרטיים הרוצים לקיים מפגש עיסקי, ימי כינוס או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות והאיכות של בית המלון

רשת מלונות ישרוטל היא מותג ידוע של בתי מלון יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כשם דבר בענף השירות המלונאי כולו. לקוחות בית המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

מלון אוריינט מותאם לנכים שיש להם בעיית התניידות והוא מספק כניסה נוחה בטיחותית ויעילה לאורחים שהם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כאנשים בעלי מוגבלויות חווית אירוח נעימה, בטוחה וכייפית ביותר. החופשה במלון אוריינט תספק למתארחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה מיוחדת של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

כאן תוכלו למצוא מידע לגבי מבצעים בתי מלון בירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>