מלון בירושלים הכולל אמבט

מבצעים חמים

אוריינט ישרוטל

אתם מבצעים חיפוש אחר נתונים אודות מלון בירושלים הכולל אמבט? אין צורך לבצע חיפושים יותר! הגעתם למקום הנכון. בבירת ישראל ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם במשך אלפי שנות עבר היסטורי. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חוויה מרהיבה של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של הבירה ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר היא מהמובילות בארץ והוא בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה גבוהה

מיקומו של מלון אוריינט בבניין השימור במרכז המושבה הגרמנית הישנה ועיצובו מקנים לו את מראהו המיוחד ומעבירים את ההרגשה של שילוב קסום בין מסורת לקידמה ומאפשר הצצה לחיבור נדיר בין זמן העבר לעכשווי בזכות היותו חלק מפרוייקט מפעלי שימור של בתים בעלי עבר היסטורי בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר.

מלון אוריינט הינו שילוב מסקרן של בית מלון בוטיק ובית מלון יוקרה הנותן חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לאורחיו.

המלון הינו שותף אינטגרלי גם בשמירה על רצף יופיה האורבני הוויזואלי המיוחד והעתיק של העיר.

חוויה וויזואלית

במבנה המלון ישנו מתחם מרווח המכיל בנוסף חוויה וויזואלית מדהימה לאורחים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מדהימה המעניקה חוויה חושית של חגיגת טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר.

נוף ייחודי

המלון סמוך מאד למוקדי בילוי עיקריים נוספים בעיר והוא ממוקם במרחק הליכה מן העיר העתיקה והוא סמוך לרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד מקומות תיירותיים אטרקטיביים דוגמת הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד אתרים תיירותים רבים מרתקים נוספים וקרוב גם למוקדי אטרקציות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות במרכז הבירה.

בית המלון נעשה חלק חשוב מההיסטוריה של העיר ירושלים ובהיותו שותף נכבד בעבודות שימור בתים בעלי ערך היסטורי בעיר והוא בעצמו חלק מנופה העירוני המיוחד הקסום של הבירה.

עיצוב מרהיב

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וקו עיצובו החדיש של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת העשויה מחומרי בנייה ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד חומרים מזרחיים המלון הינו מיזוג מעניין של סגנון בנייה עכשווית ושל סגנון בנייה ישנה של בתים ישנים שהינם בעלי ערך היסטורי רב. מיזוגם המיוחד של אלמנטים אתניים של העיר יחד עם אלמנטים מודרניים הינו המעניק למלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

גם עיצוב הפנים שלו הוא מאד ייחודי, אשר נותן אווירה של אקסלוסיביות מודרנית לצד אווירה של זמן עבר כל זאת תוך שמירה קפדנית על סגנון עיצוב מעודן. נושא מלון בירושלים הכולל אמבט הינו מעסיק אנשים המתכננים חופשה בבית המלון.

מוזיאון המלון

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד גוון ייחודי של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  מספק למבקרים.

חדרי בית המלון

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם מתוכננים בסטנדרט גימור ובעיצוב גבוה ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחיותם המירבית של המתארחים. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, מצעים נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לאינטרנט ועוד.

כמו כן כל חדרי האירוח כולםשל בית המלון פונים לכיוון הנוף המרהיב של העיר הניבט לעבר העיר העתיקה, חומת העיר והר הזיתים.

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון כולם הם בעיצוב בעיצוב אלגנטי. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע הקומות מבנה המלון.

סוויטות בית המלון

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים עם אפשרות יציאה לגינה פרטית בגודל 36 מ"ר.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

מתקני בריאות

בגג בניין המלון באיזור הבריכה נמצא מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן פעילויות בריאות וטיפולי יופי שבו יכולים נופשי המלון לבלות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במקום. הספא האקסלוסיבי מציע למעלה מ- 70 טיפולי בריאות.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות עשירות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. התפריט המוגש הוא בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות על פי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה על הנוף המדהים של ירושלים. נופשי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג עשיר והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים הבניין והינה מוצלת. הבריכה החיצונית משקיפה על הנוף היפה של ירושלים. הבריכה ממוקמת באמצעו של מתחם מרווח.

המספרה מרווחת והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון עשיר של עיצוב שיער וטיפולי שיער מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של שוהי המלון.

אולם כנסים

האולם מותאם לפגישות עסקיות והינו כולל בתוכו כמה חדרי התוועדות לאנשי עסקים ולאנשים פרטיים הרוצים לבצע פגישה עיסקית, כנסים או אירועים עיסקיים מכל סוג שהוא.

השירות מעל הכל

החניה לכל לקוחות מלון אוריינט ירושלים הינה חינם ובקירבת המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט תספק לנופשים בו חוויית נופש מושלמת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. לקוחות בית מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו משלחות עיסקיות, קבוצות ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

זקוקים לנתונים על מלון בירושלים הכולל אמבט? באתר חובבי מלון אוריינט ירושלים תקבלו את כל החומר שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>