מלון אוריינט ישרוטל ירושלים טלפון

מבצעים חמים

מלון אוריינט

הנכם מחפשים אחר מידע עדכני לגבי מלון אוריינט ישרוטל ירושלים טלפון? אל לכם לחפש עוד. אתם נמצאים באתר הטוב ביותר. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה המוני תיירים רבים מרחבי ישראל והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים מעניינים של הפכים. ירושלים הינה עיר בעלת עבר עשיר שהינו ממוזג למציאות עכשווית עם פנים לעתיד, בין שכונותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על החיבור הנדיר הזה נמצא מלון אוריינט הנותן חווית נופש עשירה ייחודית לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר הינה מהראשונות בישראל והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה אחרת

שילוב ייחודי זה מתבטא בנוסף מבחינה עיצובית בארכיטקטורת בניין בית המלון שאופי העיצוב שלו הינו מודרני איכותי וממוזג ביחד עם אופי בנייה מסורתי וברמה עולמית.

המלון הופך שותף חשוב גם בשמירה על רצף יופיה העירוני הוויזואלי המיוחד והמסורתי של עיר הבירה.

מיקומו של מלון אוריינט בבניין השימור ברחבי המושבה הגרמנית הציורית וסגנונו העיצובי מקנים לו את מראהו הייחודי ויוצרים את ההרגשה של מיזוג מיוחד בין ישן לחדש ויוצר הצצה לנקודת מפגש נדיר בין זמן העבר לעכשווי בזכות היותו חלק מפרוייקט שימור של בתים היסטורים בירושלים ומכאן גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר ירושלים.

חוויה אומנותית

בבניין בית המלון ישנו איזור מרווח המכיל גם חוויה אומנותית מדהימה למבקרים בו והינה אוצרת בתוכה שילוב מיוחד של אומנות מודרנית עם פריטי אוסף אריכאולוגי המחבר עבר מול הווה.

חוויה קולינרית

בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה מרוממת של מגוון טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו ביחד נותנים לאורחים במלון אוריינט חוויה ייחודית אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

לב עיר הבירה

בית המלון סמוך מאד למוקדי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והוא שוכן במרחק שני קילומטרים מן העיר העתיקה והוא סמוך לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים חשובים דוגמת הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד מתחמים תיירותים רבים מרתקים נוספים וסמוך בנוסף למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי העיר.

הודות למיקום של מלון אוריינט במרכזה של העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר נוסדה במאה התשע עשרה, אשר הייתה מושבתם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל וקבעו בה את ביתם.

דיזיין

מבנה מלון אוריינט בנוי מעשר קומות וממוזג יחד עם מבנה משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות למיזוגם הכל כך מעניין של החומרים העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הבניינים האורבניים היפים בבירה ובארץ. נושא מלון אוריינט ישרוטל ירושלים טלפון לרוב מעלה שאלות בקרב אנשים המתכננים נופש בבית המלון.

מוזיאון המלון

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד רובד מסקרן של חווית נופש קסומה המרחיבה את הדעת שמלון אוריינט ירושלים  נותן לנופשים.

החדרים

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. ברוב החדרים ישנם מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעליים, מצעים נקיים, נעימים וברמה גבוה של טקסטיל, מכשיר טלוויזיה המחוברת לכבלים בישראל ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון ללא יוצא מן הכלל הם עוצבו בעיצוב יוקרתי. חדרי האירוח הם גדולים וגודלם 36 מ"ר.

כמו כן כל חדרי האירוח ללא יוצא מן הכלל של המלון צופים אל הנוף המדהים של ירושלים הנשקף לכיוון העיר העתיקה, חומת ירושלים והר הזיתים.

הסוויטות של מלון אוריינט

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לגינה פרטית וגודלה 36 מ"ר.

בקומה התשיעית של הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות במהלך היום.

מתקני בריאות

בגג מבנה בית המלון במתחם הבריכה ישנו מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המספק טיפולים וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים אורחי מלון אוריינט לשהות וליהנות משלל טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא היוקרתי מציע טיפולי יופי ונותן שלל פעילויות בריאותיות נוספות כייפיות ביותר.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות עשירות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. תפריט האוכל המוצע הוא בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מקוטלגות לפי שמות של השכונות אשר ירושלים ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מקצועי ואדיב בניצוחו של שף בית המלון ובעל תודעת שירות גבוה. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוצע בה אשר הינו מענג מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומגוון מעניין של יינות איכותיים.

המספרה מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולים מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של אורחי המלון.

במלון אוריינט נמצאות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית משקיפה לעבר נופה המדהים של הבירה. הבריכה ממוקמת במרכזו של איזור גדול.

אולם הכנסים של המלון

בבית המלון נמצא אולם כנסים רחב-ידיים מרהיב ומעוצב בעיצוב אלגנטי המשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

איכות ללא פשרות

בית המלון הוא חלק מרשת ענפה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הגדולה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירות מקצועי רב ניסיון וכחלק מוותק של שירות וותיק הוא נודע בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. כל מתקני בית המלון כולם ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. נופשי מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים מותאם לבעלי צרכים מיוחדים שיש להם בעיית התניידות והוא נותן כניסה נוחה בטיחותית ויעילה לנופשים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כאנשים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח נוחה, בטוחה וכייפית ביותר. החופשה במלון אוריינט תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מענגת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

צריכים פרטים על מלון אוריינט ישרוטל ירושלים טלפון? ב- orient-hotel.com תוכלו למצוא את כל החומר שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>