מבצעים מלונות בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

אתר orient-hotel.com – כל המידע על מבצעים מלונות בירושלים. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה מיליוני תיירים רבים מקצוות מדינת ישראל והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים מעניינים של קצוות. העיר היא עיר בעלת עבר מפואר אשר מחובר למציאות עכשווית עם אופק לעתיד, בין רחובותיה בתוך נופה המרהיב ובדיוק על החיבור המופלא הזה נמצא בית מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית אירוח עשירה בלתי נשכחת לאורך כל עונות השנה.

בית מלון אוריינט הינו שילוב ייחודי של בית מלון בוטיק ומלון יוקרתי המעניק חווית אירוח בלתי נשכחת ואיכותית לנופשים בבית המלון ולשוהים בו.

חוויה בלתי נשכחת

מיקומו של בית המלון בבניין השימור ברחבי המושבה הגרמנית הציורית וקו סיגנונו נותנים לו את מראהו המעניין ומעבירים את התחושה של שילוב מרתק בין העבר להווה ויוצר הצצה להתמזגות נדיר בין תקופות קודמות לתקופה הנוכחית בזכות היותו חלק מפרוייקט שימור של בתים היסטורים בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של ירושלים.

המלון הופך שותף אינטגרלי גם בשמירה על המשכיות נופה האורבני החזותי הייחודי והעתיק של עיר הבירה.

מלון אוריינט הינו שילוב מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המספק חווית אירוח אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

חוויה אומנותית

במבנה מלון אוריינט ישנו מתחם גדול המכיל בנוסף חוויה וויזואלית מדהימה לאורחים בו.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת הנותנת חוויה חושית של מגוון טעמים מיוחדים המסמלים את מאכליה של העיר כל אלו גם יחד יוצרים לאורחים במלון חוויה עשירה אשר מעניקה גם את הנפש והגוף.

נוף עוצר נשימה

הודות למיקום של בית המלון בלב העיר במתחם המושבה הגרמנית אשר נבנתה במאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ ישראל וקבעו בה את מושבם.

בנוסף למיקומו במרכז ירושלים ובלב המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות חנויות וגם הינו איזור מרהיב אשר גם הינו חולש על פני נופה המדהים של העיר.

עיצוב

בניין המלון מורכב מעשר קומות ומשולב יחד עם מבנה משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. בניין מלון אוריינט נחשב לאחד מהמלונות היפים בישראל הודות למיזוגם הכל כך מעניין של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה המודרנית משלבת ישן עם חדש.

הן עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי בוצע על ידי אנשי עיצוב ואדריכלים בעלי שם עולמי. קראתם על האינפורמציה שאתם צריכים בעניין מבצעים מלונות בירושלים? במידה ולא, צרו קשר ונשתדל לסייע לכם.

אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הוא עוד גוון מסקרן של חווית אירוח מדהימה המעשירה את הדעת שהמלון  מספק לשוהים בו.

חדרי המלון

במלון ישנם 243 חדרים יפים גדולים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות מרווחות. החדרים והסוויטות פרושות על פני תשע הקומות בניין בית המלון.

הסוויטות גם הן גדולות וגודלן 60 מ"ר. ברוב החדרים ניתן למצוא מכונת אספרסו, מיני בר, מייבש שיער, חלוקים, נעלי בית, כלי מיטה נקיים, נעימים ובאיכות גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של העיר.

סוויטות בית המלון

הסוויטות הינן בעלות חלונות בצורת קשת עם יציאה לגינה פרטית וגודלה 36 מ"ר.

כל הסוויטות הינן צמודות ללובי פרטי מפואר רחב בקומה התשיעית.

יופי ופנאי

טיפולי האסתטיקה והפנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הרחב של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי מציע טיפולי יופי ומציע שלל פעילויות בריאותיות נוספות כייפיות ביותר.

הבריכה הפנימית נמצאת בתוך הבניין והינה מקורה. הבריכה החיצונית ממוקמת על גג מבנה המלון בקומה העליונה. הבריכה נמצאת במרכזו של איזור ענק.

תפריט חדר האוכל של המלון מכיל ארוחות עשירות ומזינות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוגשות הן בעלות מגוון ייחודי עשיר ואותנטי של טעמים. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה היפה של ירושלים. אורחי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו ערב לחיך מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר ומענג ומבחר מעניין של יינות איכותיים.

בקומה התחתונה של מבנה בית המלון שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

כנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של המלון אירועים או כנסים פרטיים.

איכות ללא פשרות

בדף זה תקראו מידע עדכני לגבי מבצעים מלונות בירושלים.

בית המלון מותאם לבעלי צרכים מיוחדים אשר להם בעיית אפשרות גישה והוא נותן גישה קלה בטוחה ויעילה ללקוחות אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כנופשים בעלי מוגבלויות חווית נופש יעילה, בטיחותית וכייפית באופן מירבי. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חווית אירוח מושלמת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת מלונות היוקרה של ישרוטל.

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כמותג בענף המלונאות כולו. אורחי המלון הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין אורחינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומהעולם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>