הזמנת בית מלון בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט הוא שילוב ייחודי של מלון בוטיק ובית מלון יוקרתי המעניק חווית אירוח מהממת ואיכותית לאורחים במלון ולשוהים בו.

חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל האינפורמציה על הזמנת בית מלון בירושלים. בלב ירושלים, העיר המקפלת בתוכה מיסתורין של אלפי שנות עבר היסטורי. בית מלון אוריינט ירושלים מאפשר חוויה צבעונית של מראות, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

אירוח ברמה גבוהה

מיקומו של מלון אוריינט בבניין המשומר בלב המושבה הגרמנית הציורית ועיצובו מקנים לו את מראהו המיוחד ומעבירים את ההרגשה של מיזוג מדהים בין העבר להווה ומאפשר מבט לנקודת מפגש נדיר בין עבר לתקופה הנוכחית בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בתים היסטורים בירושלים ובנוסף גם לשימור עברה ההיסטורי הכללי של העיר ירושלים.

המלון הינו שילוב מעניין בין ישן לחדש, ונמצא בבניין של שימור כחלק מפרויקט שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בירושלים.

שילוב מעניין זה בא לידי ביטוי בנוסף מבחינה וויזואלית בצורת מבנה המלון שסגנון העיצוב שלו הוא מודרני מושקע וממוזג ביחד עם אופי ארכיטקטורה מסורתי וברמה עולמית.

חוויה אומנותית

במבנה המלון ישנו איזור גדול המציע גם חוויה אומנותית מדהימה למתארחים בו.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת המעניקה חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים עשירים המאפיינים את מאכליה של העיר.

נוף ייחודי

הודות למיקום של בית המלון בלב העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נבנתה באמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל וקבעו בה את מושבם.

מלון אוריינט קרוב מאד למתחמי בילוי חשובים נוספים בעיר והוא ממוקם כשני קילומטר מן העיר העתיקה והוא סמוך למדרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד מקומות תיירותיים חשובים כמו הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מרתקים נוספים וקרוב גם למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי הבירה.

דיזיין

מבחינת סגנונו הארכיטקטוני וסגנונו המודרני של עיצוב הפנים שלו, בית המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת הבנויה מחומרים מגוונים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד הדפסים אוריינטלים המלון הוא חיבור ייחודי של סגנון בנייה חדשה עם סגנון בנייה עתיקה של מבנים עתיקים שהם בעלי ערך היסטורי רב. בניין המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בארץ הודות לחיבורם הכל כך ייחודי של חומרי גלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר יחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים העירונים המרהיבים בעיר ובארץ. קיבלתם את האינפורמציה שאתם מחפשים על הזמנת בית מלון בירושלים? במידה ולא, צרו קשר וננסה לסייע לכם.

מוזיאון המלון

המלון כולל בתוכו בנוסף את מוזיאון מורשת הטמפלרים ובו אוסף מעניין של פריטים ארכיאולוגים מימיהם של הטמפלרים לצד הצגתם של יצירות אומנות של יוצרים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

חדרי מלון אוריינט

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה הקרירים של העיר.

הסוויטות גם הינן גדולות ובגודל 60 מ"ר. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים ומכילים בתוכם: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שביניהם לעבוד בנחת.

במלון אוריינט ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים גדולים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות גדולות. חדרי האירוח והסוויטות פזורות על פני תשע קומות מבנה המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

הן נמצאות במבנה שעבר תהליך שימור הבנוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו אקסלוסיבי מיוחד במינו עתיק ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה ישנה.

בקומה 9 שבו מוקמות הסוויטות ניתנים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

מתקני היופי והפנאי

בגג בניין מלון אוריינט במתחם הבריכה קיים מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע פעילויות בריאות וטיפולי אסתטיקה אשר בו יכולים נופשי בית המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במתחם. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן טיפולי אסתטיקה ומספק מגוון פעילויות בריאותיות נוספות כייפיות ביותר.

המספרה מרווחת אשר הינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולי שיער מקיפים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של שוהי בית המלון.

חדר האוכל של מלון אוריינט הינו חדר אוכל גדול, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נוח ומעניק למתארחים בו חוויה קולינרית מדהימה, הודות לתפריט העשיר, האיכותי והערב המוגש בו. התפריט המוצע הוא בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מקוטלגות על פי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף המדהים של ירושלים. אורחי בית המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים עשיר וכולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים עשיר וטעים ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

הבריכה הפנימית נמצאת בפנים המבנה והיא מקורה. הבריכה החיצונית שוכנת בגג מבנה המלון בקומה עשר. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי הניתנים סביבה.

אולם הכנסים של מלון אוריינט

במלון ישנו אולם כנסים גדול מפואר ומעוצב בקו אלגנטי המשמש בנוסף כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות והאיכות של בית המלון

בית המלון הינו חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירות מקצועי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הינו מצטיין בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת נודעים כמותג בענף המלונאות כולו. המלון הוא מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא קיימת כבר משנת  1980, עם ניסיון רב בתחומי השירות המלונאי והינה המובילה בישראל ובעלת שם רב.

צריכים פרטים בנושא הזמנת בית מלון בירושלים? באתר orient-hotel.com תקבלו את כל מה שרציתם לדעת.

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט היא בחינם וליד בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. חופשה במלון אוריינט תבטיח לנופשים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה ייחודית של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>