חוות דעת על מלונות בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

orient-hotel.com – כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא חוות דעת על מלונות בירושלים. בבירת ישראל ירושלים, העיר הצופנת בחובה קסם במשך אלפי שנות עבר היסטורי. העיר היא עיר בעלת עבר עשיר שהינו מחובר למציאות עכשווית עם פנים לעתיד, בין רחובותיה בתוך הנוף הקסום ובדיוק על החיבור המופלא הזה נמצא מלון אוריינט ירושלים הנותן חווית אירוח מענגת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת ישרוטל שהינה מהוותיקות בישראל והינו בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אירוח ברמה אחרת

שילוב ייחודי זה בא לידי ביטוי גם בצורה עיצובית בצורת מבנה מלון אוריינט שאופי הקו העיצובי שלו הינו חדשני יוקרתי ומושלב ביחד עם אופי ארכיטקטורה עתיק בסטנדרט עולמית.

מיקומו של בית המלון במבנה המשומר בלב המושבה הגרמנית הישנה וסגנונו העיצובי מקנים לו את מראהו המיוחד ונותנים את התחושה של חיבור מדהים בין ישן לחדש ומאפשר הצצה לחיבור נדיר בין מסורת למודרניזציה בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בניינים היסטורים בעיר ירושלים ובנוסף גם לשימור מורשתה ההיסטורית הכללי של העיר.

המלון הוא מיזוג מעניין בין הישן לחדש, והוא נמצא במבנה של שימור כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר ירושלים.

חוויה וויזואלית

במבנה בית המלון ישנו לובי מרווח הכולל בתוכו בנוסף חוויה אומנותית מדהימה לאורחים בו והינה משלבת בתוכה שילוב מסקרן של יצירות אומנות מודרניות יחד עם פריטי אוסף אריכאולוגי ומפגיש חדש מול ישן.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת הנותנת חוויה בלתי נשכחת של מגוון טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו ביחד נותנים לאורחים במלון אוריינט חוויה עשירה אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

נוף עוצר נשימה

הודות למיקום של מלון אוריינט ירושלים בלב העיר באיזור המושבה הגרמנית אשר הוקמה במחצית המאה התשע-עשרה, והייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר היגרו לארץ ישראל והקימו בה את ביתם.

המלון סמוך מאד לאיזורי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו שוכן כשני קילומטרים מהעיר העתיקה ובסמיכות למדרחוב בן יהודה וגם בסמיכות לעוד אתרים תיירותיים מעניינים כמו הכותל המערבי, משכן הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מקומות תיירותים רבים מעניינים אחרים וסמוך גם למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי הבירה.

דיזיין

בניין מלון אוריינט ירושלים מורכב מעשר קומות וממוזג יחד עם בניין משומר ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. בניין המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות לשילובם הכל כך ייחודי של חומרי הגלם העשויים זכוכית, עץ ומתכת יפים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית משלבת ישן עם חדש.

גם עיצוב הפנים וגם העיצוב האדריכלי תוכנן על ידי אנשי עיצוב וארכיטקטים בעלי שם עולמי. נושא חוות דעת על מלונות בירושלים הינו מעלה שאלות בקרב אנשים המתכננים חופשה במלון.

מלון אוריינט ואומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד יצירות האומנות הינו עוד רובד מעניין של חווית נופש קסומה המעשירה את הדעת שבית המלון  מספק לנופשים.

החדרים של מלון אוריינט

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרי אירוח יפים גדולים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות יוקרתיות גדולות. חדרי האירוח והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות בניין המלון.

הסוויטות גם הן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מצויידים וכוללים: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת למתארחים העיסקיים שבהם לעבוד בנחת.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של העיר.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומת הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלילות בכל היום.

הן שוכנות בתוך מבנה שעבר תהליך שימור הבנוי אבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בסגנון אלגנטי קסום ישן באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

מתקני היופי

בגג מבנה בית המלון במתחם הבריכה ישנו מתחם מרווח של מתקני ספא "יערות הכרמל" הנותן טיפולים וטיפולי יופי אשר בו יכולים אורחי המלון לשהות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במקום. ספא "יערות הכרמל" האקסלוסיבי נותן למעלה מ- 70 טיפולי גוף.

במלון אוריינט קיימות שתי בריכות, האחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת על גג מבנה המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ואסתטיקה המוצעים בסביבתה.

תפריט חדר האוכל של בית המלון כולל ארוחות עשירות ומשביעות ברמה קולינרית איכותית גבוה. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון מיוחד עשיר ואותנטי של טעמים. צוות המלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון אקסלוסיבי, בסגנון וברמה בינלאומית.

בקומתו התחתונה של בניין מלון אוריינט ישנה מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

אולם הכנסים של המלון

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

השירות והאיכות של בית המלון

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג נודע של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. כל מתקני המלון ללא יוצא מן הכלל ככל בתי המלון בישראל השייכים לרשת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. לקוחות בית מלון אוריינט ירושלים הם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו משלחות עיסקיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל.

כאן תוכלו לגלות מידע בעניין חוות דעת על מלונות בירושלים.

החניה לכל אורחי המלון הינה חינם וסמוכה המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תבטיח לאורחים בו חווית אירוח בלתי נשכחת באווירה מיוחדת של שלל נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>