מבצעים מלון אוריינט ירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

מלון אוריינט ירושלים שייך לקבוצת מלונות ישרוטל אשר היא מהוותיקות בארץ והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

הנכם מחפשים אחר נתונים אודות מבצעים מלון אוריינט ירושלים? אל לכם לחפש יותר. הגעתם לאתר הנכון. בלב ירושלים, העיר הצופנת בחובה מיסתורין של אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט ירושלים מציע חגיגה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של הבירה ירושלים.

חוויה מושלמת

מלון אוריינט ירושלים נמצא במרכז העיר ירושלים, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מזמנם של הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ ישראל ולהתמקם בבירה ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

המלון הופך שותף מרכזי גם בשמירה על רצף נופה העירוני הוויזואלי המיוחד והעתיק של עיר הבירה.

מלון אוריינט הוא מיזוג מעניין של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה מרחיבה את הדעת הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

חוויה וויזואלית

במבנה בית המלון ישנו איזור גדול המכיל גם חוויה חזותית מדהימה לאורחים בו.

אוכל מושלם

בנוסף לחוויה קולינרית מענגת הנותנת חוויה מדהימה של מגוון טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של העיר ירושלים.

לב עיר הבירה

והודות למיקומו המרכזי ובלב המושבה הגרמנית שהינו מתחם משופע מסעדות בוטיקים וגם הוא איזור מרהיב אשר גם הוא חולש על נופה המהפנט של הבירה.

בית מלון אוריינט ירושלים נעשה שותף אינטגרלי מעברה של העיר ובהיותו שותף נכבד בשימור בתים בעלי ערך היסטורי בירושלים והריהו בעצמו חלק מנופה העירוני המיוחד הקסום של ירושלים.

עיצוב

המלון שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים היפים בעיר ובארץ. עניין מבצעים מלון אוריינט ירושלים לרוב מעסיק אנשים המתכננים נופש בבית המלון.

בניין המלון בנוי מעשר קומות ומחובר יחד עם בניין משומר ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. שילובם המעניין של סממנים ירושלמיים של העיר ביחד סממנים עכשווים הינו היוצר לבית מלון אוריינט את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

נופש לחובבי אומנות

שילוב מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד גוון מעניין של חווית נופש מדהימה המרחיבה את הדעת שבית המלון  מציע לנופשים.

החדרים של מלון אוריינט

כל חדרי האירוח והסוויטות במלון ללא יוצא מן הכלל הינם בעיצוב בקו אקסלוסיבי. החדרים הינם מרווחים וגודלם 36 מ"ר.

כל חדרי בית המלון והסוויטות מחוממים בחימום תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של העיר.

חדרי האירוח והסוויטות של המלון הינם עשויים בסטנדרט גימור ובעיצוב מפואר ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחיותם המקסימאלית של המתארחים. ברוב חדרי המלון ניתן למצוא מכונת קפה, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, נעלי בית, מצעים נקיים, רכים וברמה גבוה של טקסטיל, טלוויזיה המחוברת לכבלים בארץ ובחו"ל, חיבור לקו אינטרנט ועוד.

הסוויטות

הסוויטות הינן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לחצר פרטית וגודלה 36 מ"ר.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוגשים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך היום.

מתקני הבריאות

טיפולי האסתטיקה והפנאי מאובזרים בסטנדרט וברמה מקצועית, המתחם הרחב של ספא "יערות הכרמל" מכיל בתוכו מתקנים רבים מגוונים ומפנקים: חדר כושר מקצועי, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לאורחי המלון. הספא האקסלוסיבי נותן טיפולי אסתטיקה ונותן שלל פעילויות נוספות כייפיות ביותר.

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נעים ומשרה למתארחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט המגוון, הרענן והמענג המוצע בו. תפריט האוכל המוגש הוא בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות לפי שמות של השכונות אשר בעיר ומאפיינות את האוכל המוגש בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון היא מסעדת יוקרה אשר נמצאת על גג בית המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה אל עבר נופה היפה של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" גדולה ומעוצבת גם היא בעיצוב אלגנטי, באווירה וברמה בינלאומית.

בבית המלון ישנן שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה לעבר נופה המדהים של ירושלים. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי הניתנים בסביבתה.

מספרת המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומציעה מגוון גדול של עיצובי שיער וטיפולי שיער רחבים איכותיים ביותר ובסטנדרט גבוה לרווחתם המירבית של נופשי בית המלון.

אולם הכנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של בית המלון אירועים או כנסים פרטיים.

שירות ואיכות

מלון אוריינט הוא חלק מרשת ענפה של מלונות ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה בישראל וכיאה לחברה גדולה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי איכותי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הינו נודע בשירות איכותי, אדיב כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. וכיאה השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. אורחי מלון אוריינט ירושלים הינם לקוחות אקסלוסיביים ובין לקוחותינו אנשי משלחות דיפלומטיות, קבוצות תיירים ואנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

מלון אוריינט ירושלים מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות אשר להם בעיית נגישות והוא מספק גישה נוחה בטיחותית ויעילה לאורחים אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לתת גם להם כאורחים בעלי מוגבלויות חווית אירוח יעילה, בטיחותית וכייפית ביותר. החופשה במלון אוריינט ירושלים תבטיח לנופשים בו חוויית נופש מענגת באווירה קסומה של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות הוותיקה של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

בדף זה תגלו מידע בעניין מבצעים מלון אוריינט ירושלים.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>