בריכה מלונות בירושלים

מבצעים חמים

מלון אוריינט

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת מלונות ישרוטל אשר היא מהראשונות בארץ והינו בעל דירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

אתר חובבי מלון אוריינט ירושלים: כל מה שרציתם להבין בנושא בריכה מלונות בירושלים. במרכז ירושלים, העיר הצופנת בחובה פלא של אלפי שנות עבר היסטורי. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חוויה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות במרכזה של העיר ירושלים.

חוויה מושלמת

המלון הוא שילוב מיוחד בין מסורת לחדשנות, ונמצא במבנה של שימור כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

מלון אוריינט הינו שילוב מיוחד של מלון בוטיק ומלון יוקרה המספק חווית נופש יוקרתית לצד חוויה מרחיבה את הדעת לנפש ולגוף לנופשיו.

מיקומו של בית המלון בבניין שעבר תהליך שימור במרכז המושבה הגרמנית הישנה וקו סיגנונו נותנים לו את מראהו המעניין ויוצרים את האווירה של שילוב מדהים בין העבר להווה ויוצר הצצה לחיבור נדיר בין תקופות קודמות לעכשווי בזכות היותו חלק מפרוייקט עבודות שימור של בניינים היסטורים בעיר ירושלים ומכאן גם לשימור ההיסטוריה הכללי של ירושלים.

אדריכלות יוצאת מן הכלל

בבניין בית המלון ישנו לובי גדול המכיל בנוסף חוויה וויזואלית מעניינת למתארחים בו והיא אוגדת בתוכה שילוב מסקרן של אומנות עכשווית יחד עם פריטי אוסף אריכאולוגי המפגיש מסורת מול חדשנות.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה מענגת חושים של מגוון טעמים מעניינים המסמלים את מאכליה של ירושלים כל אלו ביחד מציעים למתארחים בבית המלון חוויה מיוחדת אשר מעניקה גם את הלב ואת הנשמה.

לב עיר הבירה

הודות למיקום של מלון אוריינט ירושלים במרכזה של העיר בשכונת המושבה הגרמנית אשר נבנתה מאמצע המאה התשע עשרה, אשר הייתה מקום מושבם של הטמפלרים אשר עלו לארץ וקבעו בה את ביתם.

מלון אוריינט סמוך מאד לאיזורי בילוי חשובים נוספים בעיר והינו שוכן במרחק הליכה מן העיר העתיקה וסמוך לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד מקומות תיירותיים מעניינים כמו הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד בנוסף לעוד מתחמים תיירותים רבים מעניינים נוספים וקרוב גם למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי העיר.

דיזיין

מלון אוריינט ירושלים שבמרכז שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד המבנים העירונים היפים בבירה ובארץ. עניין בריכה מלונות בירושלים הינו מטריד מטיילים רבים המתכננים חופשה בבית מלון.

בניין מלון אוריינט בנוי מעשר קומות ומשולב יחד עם מבנה שימור ומעוצב בסטנדרט עיצוב גבוה מאד. מבנה המלון נחשב לאחד מבתי המלון היפים בישראל הודות לשילובם הכל כך ייחודי של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מיוחדים אלו אשר ביחד עם צורת הבנייה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

מלון אוריינט ואומנות

מלון אוריינט אוצר בתוכו גם את מוזיאון מורשת הטמפלרים ומכיל אוסף מעניין של פריטים עתיקים מזמנם של הטמפלרים לצד הצגתם של עבודות אומנות של אמנים ישראליים המציגים יצירות אומנות מודרניות.

החדרים

החדרים והסוויטות של המלון הינם מתוכננים באיכות גימור בקו עיצוב יוקרתי ובמפרט טכני עשיר והם מצויידים לנוחותם המקסימאלית של האורחים. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים ומכילים בתוכם: מיטה גדולה, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת ללקוחות העיסקיים שביניהם לעבוד בנחת.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרי אירוח יפים מרווחים ונקיים ובחלקם ישנן 23 סוויטות מפוארות מרווחות. חדרי האירוח הינם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרירים של העיר.

הסוויטות של מלון אוריינט

הן שוכנות בבניין משומר העשוי מלבנים, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי אלגנטי קסום מסורתי באווירה הטמפלרית ובארכיטקטורה עתיקה.

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

מתקני הבריאות

תפריט חדר האוכל של המלון כולל ארוחות מגוונות ומשביעות ברמה קולינרית מקצועית גבוה. תפריט האוכל המוגש הינו בעל אופי מיוחד כיוון שכל הארוחות המוגשות בו הינן מחולקות על פי שמותיהן של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת המלון היא מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג המלון בסמיכות לבריכה ומשקיפה על נופה המרהיב של ירושלים. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בקו עיצוב אלגנטי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

טיפולי היופי ופנאי מצויידים בסטנדרט וברמה גבוה, האיזור הגדול של ספא "יערות הכרמל" כולל בתוכו מתקני בריאות רבים שונים ומפנקים: חדר כושר מאובזר, סאונה, ג'קוזי, חמאם וחדר התרגעות לנופשי המלון. הספא היוקרתי מציע טיפולי יופי ומספק שלל פעילויות נוספות מפנקות ביותר.

במלון אוריינט קיימות שתי בריכות, האחת פנימית אחת חיצונית. הבריכה החיצונית נמצאת בגג מבנה המלון בקומה העשירית. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות בנוסף ממגוון טיפולי בריאות ויופי המוצעים בסביבתה.

מספרת בית המלון גדולה והינה מספרת יוקרה בניהולו של מעצב שיער מפורסם ומספקת מגוון גדול של עיצוב שיער וטיפולים מקיפים מקצועיים ביותר ובסטנדרט גבוה לנוחיותם המקסימאלית של נופשי המלון.

אולם הכנסים

בבית המלון נמצא אולם כנסים מרווח מפואר ומעוצב בעיצוב אקסלוסיבי המשמש גם כאולם אירועים ומכיל בתוכו עד 800 אורחים.

השירות והאיכות של מלון אוריינט

החניה לכל מתארחי מלון אוריינט היא בחינם וסמוכה בית המלון ומאפשרת גישה נוחה ומיטבית למלון. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק לנופשים בו חוויית נופש מענגת באווירה ייחודית של מגוון מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט הינו חלק מרשת רחבה של בתי מלון ישרוטל, הרשת הראשונה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת גדולה וגם וותיקה, יש לה מערך שירותי מקצועי עתיר ניסיון וכחלק ממסורת של שירות וותיק הינו מצטיין בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת מלונות היוקרה של חברת ישרוטל. כל מתקני המלון ללא יוצא מן הכלל כמו בתי המלון בישראל השייכים לרשת חברת ישרוטל עומדים בתקנים של איכות ובטיחות מחמירים ביותר. בית המלון הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה בישראל שהינה קיימת כבר משנת  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי השירות המלונאי והיא המובילה בישראל ובעלת שם רב.

מחפשים מידע בנושא בריכה מלונות בירושלים? באתר orient-hotel.com תוכלו לגלות את כל מה שרציתם לדעת.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>