מלונות ספא בירושלים דילים

מבצעים חמים

מלון אוריינט ירושלים

אתם מבצעים חיפוש אחר מידע עדכני בנושא מלונות ספא בירושלים דילים? אין סיבה לבצע חיפושים יותר! אתם נמצאים באתר הנכון. העיר הקדושה לעם ישראל, סוחפת אליה מיליוני אורחים רבים מקצוות ישראל והעולם כולו, היא עיר של מיזוגים מעניינים של קצוות. ירושלים היא עיר בעלת עבר קדום עשיר אשר ממוזג לחיים מודרניים עם מבט לעתיד, בין סמטאותיה בתוך הנוף המרהיב ובדיוק על קו התפר הנדיר הזה נמצא מלון אוריינט המציע חווית אירוח מענגת ייחודית לאורך כל עונות השנה.

מלון אוריינט ירושלים שייך לרשת ישרוטל שהינה מהוותיקות בארץ והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

חוויה מושלמת

מלון אוריינט ירושלים הינו שילוב ייחודי בין הישן לחדש, והוא נמצא במבנה שעבר תהליך שימור כחלק ממבצע שימור מבנים בעלי ערך הסטורי בירושלים.

בית המלון שוכן בלב ליבה של העיר, באיזור המושבה הגרמנית הקיימת כבר מתקופתם של הטמפלרים שהיו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ הקודש ולהתיישב בבירה ירושלים, במחציתה של המאה ה- 19.

שילוב מיוחד זה בא לידי ביטוי גם מבחינה וויזואלית בצורת מבנה מלון אוריינט שסגנון העיצוב שלו הוא מודרני איכותי וממוזג יחד עם סגנון ארכיטקטורה מסורתי בסטנדרט עולמית.

אדריכלות מיוחדת במינה

במבנה מלון אוריינט ישנו איזור גדול המציע גם חוויה אומנותית מדהימה למתארחים בו והיא משלבת בתוכה שילוב ייחודי של יצירות אומנות מודרניות עם אוסף פריטים ארכיאולוגי המפגיש מסורת מול חדשנות.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

זאת בנוסף לחוויה קולינרית מיוחדת היוצרת חוויה מרוממת של מגוון טעמים מענגים המאפיינים את מאכליה של העיר.

מיקום ונוף

המלון סמוך מאד למתחמי בילוי מרכזיים נוספים בעיר והינו נמצא במרחק שני קילומטרים מן העיר העתיקה ובסמיכות לרחוב בן יהודה וגם קרוב לעוד אתרים תיירותיים מעניינים דוגמת הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מרתקים נוספים וסמוך בנוסף למוקדי פעילויות הפנאי והבילויים הרבות הקיימות ברחבי ירושלים.

בית מלון אוריינט ירושלים מהווה שותף בלתי נפרד ממורשתה של העיר ירושלים והינו שותף נכבד בפרוייקט שימור מבנים בעלי ערך היסטורי בעיר ירושלים והוא בעצמו חלק מהנוף העירוני הייחודי היפה של הבירה.

חוויה לעיניים

המלון שבלב שכונת המושבה הגרמנית הציורית נחשב לאחד הפרוייקטים העירונים היפים בבירה ובארץ. מצאתם את הנתונים שאתם צריכים על מלונות ספא בירושלים דילים? במידה ולא, פנו אלינו ונשמח לעזור לכם.

מבנה בית המלון מורכב מעשר קומות וממוזג יחד עם בניין שעבר תהליך שימור ומעוצב ברמת עיצוב גבוה מאד. שילובם המעניין של מוטיבים מזרחיים של העיר יחד עם אלמנטים בני זמננו הוא המעניק למלון את אופיו ויופיו הייחודי בנוף הירושלמי.

מלון אוריינט ואומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הוא עוד גוון מסקרן של חווית נופש מדהימה המרחיבה את הדעת שהמלון  מספק לנופשים.

החדרים של מלון אוריינט

כל חדרי המלון והסוויטות מחוממים בהסקה תת ריצפתי במיוחד ללילותיה החורפיים של ירושלים.

חדרי האירוח והסוויטות של בית המלון הינם עשויים באיכות גימור וברמת עיצוב איכותי ובמפרט טכני עשיר והם מאובזרים לנוחותם המירבית של האורחים. כל החדרים והסוויטות הינם מצויידים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, עמדת עבודה המאפשרת למתארחים אנשי העסקים שבהם לעבוד בנחת.

במלון אוריינט ירושלים ישנם 243 חדרי אירוח מדהימים מרווחים ונקיים ובחלקם קיימות 23 סוויטות מפוארות גדולות. חדרי האירוח הם גדולים ובגודל 36 מ"ר.

הסוויטות של מלון אוריינט

בקומה התשיעית של הסוויטות מוצעים מבחר משקאות חמים וארוחות קלות במהלך כל היום.

הסוויטות הן בעלות חלונות מקושתים עם יציאה לחצר פרטית שגודלה 36 מ"ר.

מתקני הבריאות של המלון

הבריכה הפנימית ממוקמת בפנים המבנה והינה מקורה. הבריכה החיצונית נמצאת על גג בניין בית המלון בקומה העליונה. מתחם הבריכה מכיל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר, מסעדה יוקרתית, ומבחר של מתקני כושר ומתקני בריאות ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ויופי המוצעים סביבותיה.

בקומה התחתונה של בניין המלון שוכנת מספרה יוקרתית מקצועית לעיצוב שיער.

על גג בניין המלון באיזור הבריכה נמצא מתחם רחב של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולי בריאות וטיפולי יופי אשר בו יכולים אורחי המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים המסופקים במתחם. הספא האקסלוסיבי מציע טיפולי יופי ומספק שפע פעילויות נוספות מהנות ביותר.

חדר האוכל של המלון הינו חדר אוכל רחב ידיים, מרשים ומעוצב בקו אלגנטי וחדיש, נעים ומעניק למתארחים בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט הססגוני, האיכותי והמענג המוצע בו. התפריט המוצע הוא בעל אופי ייחודי מפני שכל הארוחות המוצעות בו הינן מחולקות על פי שמות של השכונות אשר ברחבי העיר ומאפיינות את המזון הניתן בהתאם. מסעדת "אוריינט טופ" – מסעדת בית המלון הינה מסעדת יוקרה אשר שוכנת על גג בית המלון וסמוכה לבריכה ומשקיפה לעבר הנוף המרהיב של ירושלים. נופשי המלון יכולים ליהנות מתפריט המסעדה המוגש בה אשר הינו טעים מגוון והוא כולל תפריט יום, תפריט בוקר ותפריט צהריים, ומבחר קינוחים מגוון ומענג ומבחר עשיר של יינות איכותיים.

אולם הכנסים

במלון נמצא אולם גדול מרהיב ומעוצב בקו אלגנטי המשמש בנוסף כאולם אירועים ויכול להכיל בתוכו עד 800 אורחים.

שירות המלון

בית המלון הינו חלק מרשת רחבה של מלונות ישרוטל, הרשת המובילה והוותיקה במדינת ישראל וכיאה לרשת ענפה וגם וותיקה, ברשותה מערך שירותי מקצועי רב ניסיון וכחלק ממסורת של שירות רב שנים הוא מצטיין בשירות מקצועי, מפנק כמיטב מסורת השירות של רשת בתי המלון היוקרתיים של חברת ישרוטל. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא נותנת ידועים כשם דבר בענף המלונאות כולו. בית המלון הוא מבית רשת מלונות ישרוטל שהינה הרשת הוותיקה במדינת ישראל אשר היא פועלת כבר משנת  1980, עם ניסיון עשיר בתחומי שירות המלונאות והינה הראשונה בישראל ובעלת שם רב.

בדף זה תוכלו לקרוא מידע עדכני בנושא מלונות ספא בירושלים דילים.

החניה לכל אורחי מלון אוריינט הינה בחינם וליד המלון המאפשרת גישה נוחה ומיטבית לבית המלון. החופשה במלון אוריינט תבטיח למתארחים בו חוויית נופש מושלמת באווירה קסומה של מגוון נופים, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של חברת ישרוטל.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>