עליה לגג מלון אוריינט

מבצעים חמים

ישרוטל אוריינט

מלון אוריינט שייך לרשת ישרוטל אשר היא מהמובילות בארץ והוא בדירוג חמישה כוכבים של משרד התיירות.

orient-hotel.com: כל האינפורמציה על עליה לגג מלון אוריינט. בבירת ישראל ירושלים, העיר המקפלת בתוכה קסם במשך אלפי שנות היסטוריה. מלון אוריינט ירושלים מאפשר חוויה מרהיבה של נופים, טעמים, צלילים וניחוחות בליבה של העיר ירושלים.

חוויה בלתי נשכחת

מלון אוריינט ירושלים שוכן במרכז העיר ירושלים, בשכונת המושבה הגרמנית הקיימת עוד מתקופתם של הטמפלרים אשר היו נתינים זרים נוצרים גרמניים ואשר החליטו להעביר את מקום מושבם אל ארץ ישראל ולהתיישב בעיר ירושלים, באמצע המאה ה- 19.

בית המלון הוא שילוב ייחודי בין ישן לחדש, ונמצא בבניין שעבר תהליך שימור כחלק מתנופת שימור בניינים בעלי מורשת היסטורית בעיר.

המלון הינו שילוב מיוחד של מלון בוטיק ובית מלון יוקרה המציע חווית נופש אקסלוסיבית לצד חוויה עשירה הן לנפש והן לגוף לנופשיו.

חוויה וויזואלית

בבניין בית המלון ישנו איזור גדול הכולל בתוכו בנוסף חוויה אומנותית מדהימה למתארחים בו.

חוויה קולינרית

זאת בנוסף לחוויה קולינרית עשירה היוצרת חוויה מדהימה של חגיגת טעמים מיוחדים המאפיינים את מאכליה של העיר ירושלים כל אלו גם יחד מספקים למתארחים במלון חוויה בלתי נשכחת אשר מספקת גם את הרוח וגם את הגוף.

מיקום ונוף

בית המלון נחשב שותף בלתי נפרד ממורשתה של העיר ובהיותו שותף נכבד מתהליך שימור מבנים היסטוריים בירושלים והוא בעצמו חלק מנופה העירוני המיוחד הקסום של ירושלים.

מלון אוריינט סמוך מאד לאיזורי בילוי עיקריים נוספים בעיר והינו שוכן במרחק הליכה מן העיר העתיקה ובסמיכות לרחוב בן יהודה וגם סמוך לעוד אתרים תיירותיים אטרקטיביים דוגמת הכותל המערבי, הכנסת, קניון ממילא, מוזיאון ארץ ישראל, חומות העיר העתיקה, מגדל דוד ועוד אתרים תיירותים רבים מעניינים אחרים וקרוב בנוסף למוקדי אטרקציות התרבות והבילויים הרבות המתקיימות ברחבי העיר.

עיצוב

מבחינת סגנון עיצובו הארכיטקטוני וסגנונו המתקדם של עיצוב הפנים שלו, המלון נחשב לפנינת עיצוב מיוחדת המעוצבת מחומרי גלם ניגודיים של עץ, זכוכית, ומתכות לצד אלמנטים אוריינטלים המלון הוא שילוב מעניין של סגנון בנייה בת זמננו ושל סגנון בנייה ישנה של מבנים שעברו תהליך שימור שהם בעלי ערך היסטורי רב. מבנה בית המלון נחשב לאחד מבתי המלון המיוחדים בארץ הודות לשילובם הכל כך מעניין של חומרי בנייה העשויים זכוכית, עץ ומתכת מדהימים אלו אשר ביחד עם צורת הארכיטקטורה החדשנית ממזגת ישן עם חדש.

גם עיצוב הפנים והן העיצוב האדריכלי בוצע על ידי מעצבים וארכיטקטים בעלי שם עולמי. מצאתם את המידע שחיפשתם בקשר לעליה לגג מלון אוריינט? אם לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו וננסה לענות לכם.

אומנות

חיבור מוזיאון הטמפלרים לצד עבודות האומנות הינו עוד גוון ייחודי של חווית אירוח מדהימה המרחיבה את הדעת שבית המלון  נותן למתארחים.

חדרים

כל חדרי מלון אוריינט והסוויטות מוסקים בהסקה תת ריצפתי במיוחד לערביה הקרים של ירושלים.

הסוויטות גם הינן מרווחות ובגודל 60 מ"ר. כל חדרי האירוח והסוויטות הינם מאובזרים וכוללים: מיטה מרווחת, פינת ישיבה, פינת עבודה המאפשרת לאורחים העיסקיים שביניהם לעבוד בנחת.

כל חדרי האירוח והסוויטות בבית המלון כולם הינם בעיצוב בסגנון אקסלוסיבי. החדרים והסוויטות משתרעות על פני תשע הקומות בניין המלון.

הסוויטות של מלון אוריינט

הינן נמצאות במבנה משומר הבנוי מאבן, הסוויטות כולן מעוצבות בקו עיצובי אקסלוסיבי ייחודי ישן ברוח התקופה הטמפלרית ובצורת בנייה מסורתית.

כל הסוויטות הינן מחוברות לפרוזדור פרטי מהודר מרווח בקומה תשע.

מתקני הבריאות

בקומה התחתונה של בניין בית המלון ממוקמת מספרה אקסלוסיבית מקצועית לעיצוב שיער.

בבית המלון נמצאות שתי בריכות, אחת פנימית והאחת חיצונית. הבריכה החיצונית צופה לעבר נופה המרהיב של העיר ירושלים. מתחם הבריכה כולל בתוכו: מיטות שיזוף רבות, בר משקאות, מסעדה יוקרתית, ומגוון של מתקני ספורט ומתקני ספא ומאפשר לרוחצים בה ליהנות גם משלל טיפולי בריאות ואסתטיקה הניתנים סביבותיה.

חדר האוכל של מלון אוריינט הוא חדר אוכל מרווח, מרשים ומעוצב בסגנון אלגנטי וחדיש, נוח ומספק לאורחינו בו חוויה קולינרית מיוחדת, הודות לתפריט המגוון, הטרי והמענג המוצע בו. הארוחות המוצעות הן בעלות מגוון ייחודי עשיר ואותנטי של טעמים. צוות מלצרים והעובדים במטבח הינו צוות מיומן ונעים בניצוחו של שף מלון אוריינט ובעל רמת שירות גבוה. מסעדת "אוריינט טופ" מרווחת ומעוצבת גם היא בסגנון יוקרתי, בסטנדרט וברמה בינלאומית.

בגג בניין המלון במתחם הבריכה ישנו מתחם גדול של מתקני ספא "יערות הכרמל" המציע טיפולי בריאות וטיפולי אסתטיקה שבו יכולים מתארחי המלון לבלות וליהנות ממגוון טיפולים שונים הניתנים במתחם. הספא האקסלוסיבי נותן יותר מ- 70 טיפולי גוף.

אולם כנסים

גם לקוחות פרטיים יכולים לקיים באולם של מלון אוריינט אירועים או כנסים פרטיים.

שירות המלון

רשת מלונות ישרוטל הינה מותג מוכר של מלונות יוקרתיים ובעלי מוניטין רב. ובהתאם לזאת השירות והאיכות שהיא מספקת נודעים כשם דבר בענף המלונאות כולו. בית המלון הינו מבית רשת ישרוטל שהיא הרשת הוותיקה בארץ אשר היא קיימת כבר מאז  1980, עם הרבה ניסיון בתחומי שירות המלונאות והיא הראשונה בארץ ובעלת שם רב.

בית המלון מונגש לנכים שיש להם בעיית נגישות והוא מאפשר גישה נוחה בטוחה ויעילה ללקוחות אשר הם מתקשים בהתניידות על מנת לספק גם להם כאנשים בעלי צרכים מיוחדים חווית אירוח יעילה, בטיחותית ומהנה באופן מירבי. חופשה בבית מלון אוריינט ירושלים תספק למתארחים בו חווית אירוח מענגת באווירה קסומה של שלל מראות, טעמים וצלילים כמיטב מסורת השירות, האיכות והמצוינות רבת השנים של רשת בתי מלון היוקרה של ישרוטל.

מחפשים מידע עדכני בנושא עליה לגג מלון אוריינט? ב- חובבי מלון אוריינט ירושלים תגלו את מה שחיפשתם.

מלון אוריינט ירושלים כתובת:
עמק רפאים 3, ירושלים

אוריינט ירושלים טלפון: 02-569-9090

מלון אוריינט ירושלים מבצעים

עוד בנושא:

רוצה להגיב?

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Open

למבצעים לחצו כאן >>